skylinepower Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Her kan dere si hva dere tror og kan hjelpe meg med. Setter stor pris for ting som kan bli bedre og som kan gjøres om update 6.08.07 update 08.08.07 update 16.09.07 Her er worklogg Endret 16. september 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 update som jeg sa at kom i dag.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Se her ja, dette er en begynnelse... Lykke til ! Har forresten bilder av kabinettet (umodda) om du trenger det så gi meg et hint.. ! Har et kabinett av den typen selv skjønner du. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ny update i dag da Tror om dette da? Kom med tips ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har du en tegning av hvordan det ferdige produktet kommer til å se ut? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Har desverre ikke det! Prøvde meg i sketchup, men er ikke noe flink der. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) har du planer om å kle hele kabinettet innvendig med tre? Endret 8. august 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 nei bare utvendig, men er ikke helt sikker, vil gjerne gjøre det lett av og ta av side pannelet, men hvordan? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 lite kommentarer og få Ingen som har tips til ting jeg kan gjøre eller Forbedre? nytt navn på prosjektet vil jeg også gjerne få. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Dette blir nok bra etterhvert.. Ser litt "ghetto" aktig ut nå, men sånn er det jo i oppussingsfasen.. Stå på! Kom med resultater! Hvorfor ikke bare kalle prosjektet for "Modifikasjon av Scaleo", enn så lenge? Endret 12. august 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
madammim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei. Dette blir vel bra når det er ferdig. stå på! Har erfaring med å bygge kabinett i tre, kledd med gips og dempematter for å støye minst mulig i stua. (overklokket beist, mange vifter ) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Blir nok kanskje en oppdate i helgen Likte ikke hvordan de skruene sto, de var jo ikke på linje, så skal lege en linje som de skal være på. Kjøpte inn stearinlys holdere som skal være føtter på kabinettet. Men kom gjerne med tips! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har et lite problem Vi holder på og gjøre om i stuen så kabinettet er inne stengt så det blir ikke noe jobb på en stund Hvis noen kan gi tips til noe jeg kan gjøre eller lignende så tar jeg de imot! Det er skole også så lite tid til jobbing utenom helgene. Endret 9. september 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Når tror du byggingen kan starte igjen da? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 er ikke sikker. Skal få noen skisser ifra sketchup ifra en på forumet også, men har ikke fått de enda, men han har begynt. Skulle skaffet noe plexi og penger så kan jeg kanksje jobbe snart.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 update 16.09.07 Lenge siden update, men her kommer det en Ris og ros vil jeg gjerne ha Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser bra ut det Men det virker som om du ikke har verdens beste utvalg av verktøy. Husk med bra verktøy er halve jobben spart. (Synes nemmelig at den metall frontplata var temmelig preget av dårlig verktøy.. Eller er det kokken? ) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 har nok lite med verktøy holder på og jobbe med kabinettet, men orker vet ike om det kommer bilder. Usikekrt, men når det er ferdig skal jeg nok komme med bilder Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 En fin start ser de ut som fortsett med dette og du skal se det blir bra ikke GI OPP ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå