skylinepower Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Hei, dette er prosjekt 2 av kabinetter.. Det med tre ble det for tung vindt til så jeg skal "pusse" opp et jeg fikk av en venn sammens med noe hw. Det jeg har tenkt er og få det til og ha god kjøling og ha et litt "fjortis" preg over seg.. Har desverre ikke noe bilde av det helt ifra når jeg fikk det Men her er iallefal det første bilde mitt. Planer er og sette inn tre i "gulvet" og ha tre rundt det. Skal prøve og motiv lakere det, men er litt usikker på hvordan motiv... Kommer med noe av arbeide jeg har gjort i morgen Vil gjerne ha komentarer på dette prosjektet og skal klare og gjennom føre dette, med tiden. Kan hende det får nytt navn, er usikker hva jeg skal kalle det. kommentar tråd Endret 8. august 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Har ikke noe dremel så måtte bruke tang (langt arbeid..) Litt nermere. Her prøvde jeg meg på sparkel for første gang. Syntes det ble stygt innvendig så langde til denne Slik ble det ser det ut invendig. Og med en del sparkel så ser det slik ut utvendig. Syntes det ble tamt ned i bunnen så lagde til en treplate der. Slik ble det ser det ut. Ikke tenk på hvordan den disket stasjonen står slik, tenkte og ha diskene slik, men ble for stygt så de er slik som orginal. Kommentarer tar jeg gjerne imot Endret 6. august 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Skal vise litt mere hvordan jeg festet viften i front nå Brukte en 10mm hulbør og lagde hullet til viften, tror det var 10mm er usikker. Her er viften jeg alltid bruker pga at jeg har borret hull så det er to større hull en vanlig på den. Da ser det slik ut. Etter og ha spurt mor om vi hadde noe netting noen plass så fant vi det, klippet det til og fikk det inn. Slik ser det ut bak viften, fikk et problem og det var at viften er borti nettingen så prøvde og lage skiver at papp, men de funket ikke godt. Tenker kanskje og kjøpe slik og ha over viften og ta bort nettingen, tror dere? Kjøpe to slike led's som jeg tenkte og ha i føttene til kabinettet. Slik ser det under nå da, skulle skaffet føtter fort siden da kan jeg ha det stående.. Slik ser det ut inni kabinettet nå da. Ris og ros vil jeg gjerne ha i kommentar tråden. Endret 8. august 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Morgen starter skolen så blir lite jobb da Har gjort en del i helgen, tenkte og komme med update, men er for lite til en update. Fikk et problem, men når jeg fikser det så blir det update Men kom gjerne med ris og ros Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Lenge siden update pga skolen.. Har fått gjort litte da, men ikke så veldig mye. Først så syntes jeg at slik skruene som holdte tre platen var stygt så lagde meg noe nytt. Lagde to mindre hull der som de lys diodene skal være Så måtte jo bli hull i kabinettet så skruene kommer gjennom Det jeg har gjort i dag er og skaffe meg en vegg, må feste den også, men det går vel greit. Vi holder på og pusser opp huset litt og etter jeg hadde bært inn dørene så var det en slik plate som jeg tenkte tvert at skulle bli til kabinettet. Har strekt opp så den passer på siden av kabinettet. Som dere sikkert ser så har jeg tatt bort mere av fronten alltså spakle og treplaten. Skal lage en ny front så da ble det enklere slik. Ris og ros i kommentar tråden Endret 16. september 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå