relsafus Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Rusla rundt ute på gamle trakter i går og fant dette gamle bygget, som jeg falt litt for. EDIT: Byttet ut bilde med en croppa versjon u/Aurora: /L Endret 5. august 2007 av relsafus Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tror du hadde vært tjent med å beholde den originale himmelen ... Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 5. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Ble litt "plastik" fantastisk ja, men greia var at det ikke var noe himmel denne dagen (totalt grå grøt). Skal se om jeg finner et annet bilde, for jo flere ganger jeg ser dette så ser jeg at detr er helt feil bakgrunn ;( /L Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Himmelen var totalt mislykket. CTRL+z! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 5. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 OK, enig i det og den er herved fjernet Bedre nå ? /L Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Vær snill og aldri bytt ut originalbildet. Da blir det håpløst å følge med på gangen i tråden! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 5. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Vær snill og aldri bytt ut originalbildet. Da blir det håpløst å følge med på gangen i tråden! 9215151[/snapback] Skjønner hva du mener, men det er begrenset plass vi har til rådighet og jeg stanger stadig i denne begrensningen. Hva kan jeg gjøre for å beholde en eller tre generasjoner av samme bilde (cropper alltid ned til ca. 1000*700 pixler og lagrer deretter i JPEG med en størrelse på ca. 700Kb /L Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Enig med kak. En bildekritikktråd har som regel bare en levetid på noen dager. Etter den tid kan man nokså trygt slette vedlegg uten at noen føler seg veldig snytt. Om jeg ikke misforstod spørsmålet ditt; lagre som PSD eller TIF så har du 'orginalen' som du kan editere på i ettertid uten tap. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Også tapsfri lagring i DNG formatet som tar mindre plass enn TIFF og PSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå