EinarEriksen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nerdefaktor, design og damemagnet i én og samme dings. B&W har tydeligvis ansatt sommervikarer fra den yngre garde. Les mer Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kanskje journalisten skulle ha sett litt mer nøye på produktbeskrivelsen på Posh Pad for det er B&W Clocks som har laget klokken og ikke Bowers & Wilkins. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Kanskje journalisten skulle ha sett litt mer nøye på produktbeskrivelsen på Posh Pad for det er B&W Clocks som har laget klokken og ikke Bowers & Wilkins. 9213970[/snapback] Godt observert. Takker! Korrigert. Endret 5. august 2007 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Så mye som den så lekker ut, så synes jeg det ligner mistenkelig på vanlige LED-baserte 7-segmenter solm er satt inn i glassrør. Gikk en stund å tenkte på å bygge meg noe ligende, men da bruke ekte nixierør. Viser tall på en mye penere måte. Gikk å tenkte å bygge en slik. Men den damemagnetfaktoren tror jeg forsvinner eksponensielt med hvor mye elektronikk som kan sees. Edit: sto jo i artikkelen at det var 7-segmentsindikatorer. Endret 5. august 2007 av Explorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg