LOLO Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei , lurte på om noen visste om det går å bruke dette videokameraet SONY HDR-UX5E DVD HDV camcorder som webcam i tilfelle hvilken software og eller hardware trenger jeg. ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Alt jeg behøvde å gjøre med mitt Panasonic GS120 var å koble det til med firewire. Da poppet det opp i MSN som webcam ihvertfall. Men mulig Sony er annerledes der (Sony er litt sær på de fleste ting). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Windows vil mest sannsynlig kjenne det igjen hvis du bruker FireWire. Hvis du bruker gul-kabel kabelen, blir det nok litt vanskeligere. Lenke til kommentar
LOLO Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 har kun usb og MSN ser ikkr ut til å merke at det er tilkoblet, lurer på om det må stilles inn på noen spesiell modus (kameraet), kan ikke finne noe ang. det i bruksanvisning. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det kan vaere, hadde et vanlig kamera som matte sta pa PC Mode for jeg koblet det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå