thinkdifferent Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har lurt litt på dette i lengre tid nå... Hvor mye fysisk behandling tåler egentlig et kondom? Såklart, hvis man setter det riktig på... Kan man risikere at det sprekker? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er jo alltids en risk for at den ryker. Det sies at man skal prøve å holde neglene unna, men på den annen side kan de tåle 5 liter vann. Så lenge du sørger for at den ikke har gått ut på dato, og setter den riktig på, er det liten sjans for at den sprekker... Hvorfor prøver du ikke bare selv å rive og slite litt i en..? Learning by doing Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvorfor prøver du ikke bare selv å rive og slite litt i en..? Learning by doing 9213747[/snapback] Støtter denne jeg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Borte.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Når du drar den ut av dama og oppdager at kondomet er sprekt så blir du litt nervøs Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg skulle prøve å ta kondomet over huet en gang..det blei rifter i det har bilde da jeg prøver å ta det over trynet, haha :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Riftene kommer ofte av at man tar den på feil eller har for lange negler, og da har ikke 5kg vann mye å si. Vær forsiktig når du tar den på, så skal du se at de ikke sprekker like mye som så mange klager på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Han snakker om huet sitt trur jeg, ikke det andre huet Men, ble det rifter i huet eller kondomet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg