EinarEriksen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sjekk hvordan systemet lurer konkurransedeltakerne trill rundt. Les mer Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 29kr/smsen, aldri i livet om jeg går med på slikt. Ignorerer derfor alle slike reklamer, da jeg VET det som regel er en hake bak de aller fleste. Lenke til kommentar
floolf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Leserne av Se & Hør føler seg lurt av annonsen, og har sagt opp en lengre lengre annonsekampanje med M-Quest. Så flott at leserne kan si opp den annonsekampanjen da ... Særlig siden den faktisk også er "lengre lengre" Endret 6. august 2007 av floolf Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det kan jo opplyses om at damen som brukte 2861 kroner vant en PC til verdi av 9000 da. Hmm,, dette må jeg bruke alle pengene mine på! Skulle vært morsomt å se hvor mye penger oppstarteren tjener på dette. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Leserne av Se & Hør føler seg lurt av annonsen, og har sagt opp en lengre lengre annonsekampanje med M-Quest. Så flott at leserne kan si opp den annonsekampanjen da ... Særlig siden den faktisk også er "lengre lengre" 9220489[/snapback] Hmmmm.... Korrigert nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg