Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/worklog | aaglysta sin VW Polo 6N 98''

Anbefalte innlegg

Dette er da min første bil. Kanskje ikke så mye å skryte av, men den holder i massevis for meg:)..

Har lyst til å høre andre sine meninger om bilen min, og hva jeg kan gjøre med den i fremtiden da jeg har tenkt å beholde den en stund:)..

Merke: Volkswagen

Modell: Polo 6n

Motor: 1.4l 16v med 75 ville hester^^

Felger: 205/50 - 15''

Anlegg: Da har jeg koblet fra 6x9ene foreløpig mens jeg venter på forsterkeren til dem. Har satt inn 6.5'' i dørene i originale dørlommer fra VAG(det var et skikkelig herk å montere høyttalerne da jeg ikke husket å bestille festene sammen med dørlommene.

Anlegget består dermed foreløpig av en Sony CDX-GT616U hovedenhet, 6.5'' i døra, 4'' 2-veis høyttalersett bestående av 1'' Yamaha diskant og et 4'' Yamaha element med skikkelig magnet(veier nesten kiloen stykket) i dashboardet..

Planer:

Anlegg: Sub

Utseende: 6n facelift baklykter, og hvis mulig total skifte av front til 6n facelift.

Generelt: Montere fjernstyrt sentrallås

Vedlagte bilder:

cimg2826jc1.th.jpg

cimg2828gt1.th.jpg

Endret av aaglysta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hiv på skamsenk og dorullfelger, de felgene du har nå har ALLE Polo 6n-er. :)

9216409[/snapback]

Nja, liker ikke helt så smått og bredt, kan gjerne ha bredere, men vil også ha større^^.. tenker meg 16, 17''?, hva er det mulig å få på hvis jeg valser buene?..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har jeg bestilt meg nye dørlommer til bilen!, den typen med plass til høyttaler^^ så nå skal det endelig bli litt mere trykk foran:)..

Jeg har også fått tak i en eldre JBL 2-kanaler med 2x50W som jeg skal drive 6x9ene mine med:)..

Fortsatt ingen som visste hvor store felger jeg kunne få satt på?..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...