aaglysta Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Dette er da min første bil. Kanskje ikke så mye å skryte av, men den holder i massevis for meg:).. Har lyst til å høre andre sine meninger om bilen min, og hva jeg kan gjøre med den i fremtiden da jeg har tenkt å beholde den en stund:).. Merke: Volkswagen Modell: Polo 6n Motor: 1.4l 16v med 75 ville hester^^ Felger: 205/50 - 15'' Anlegg: Da har jeg koblet fra 6x9ene foreløpig mens jeg venter på forsterkeren til dem. Har satt inn 6.5'' i dørene i originale dørlommer fra VAG(det var et skikkelig herk å montere høyttalerne da jeg ikke husket å bestille festene sammen med dørlommene. Anlegget består dermed foreløpig av en Sony CDX-GT616U hovedenhet, 6.5'' i døra, 4'' 2-veis høyttalersett bestående av 1'' Yamaha diskant og et 4'' Yamaha element med skikkelig magnet(veier nesten kiloen stykket) i dashboardet.. Planer: Anlegg: Sub Utseende: 6n facelift baklykter, og hvis mulig total skifte av front til 6n facelift. Generelt: Montere fjernstyrt sentrallås Vedlagte bilder: Endret 9. september 2007 av aaglysta Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hmm 60HK mener du vel? Lenke til kommentar
aaglysta Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hmm 60HK mener du vel? 9214489[/snapback] Nei, står 55kw/75hk Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hiv på skamsenk og dorullfelger, de felgene du har nå har ALLE Polo 6n-er. Lenke til kommentar
aaglysta Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hiv på skamsenk og dorullfelger, de felgene du har nå har ALLE Polo 6n-er. 9216409[/snapback] Nja, liker ikke helt så smått og bredt, kan gjerne ha bredere, men vil også ha større^^.. tenker meg 16, 17''?, hva er det mulig å få på hvis jeg valser buene?.. Lenke til kommentar
aaglysta Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Da har jeg bestilt meg nye dørlommer til bilen!, den typen med plass til høyttaler^^ så nå skal det endelig bli litt mere trykk foran:).. Jeg har også fått tak i en eldre JBL 2-kanaler med 2x50W som jeg skal drive 6x9ene mine med:).. Fortsatt ingen som visste hvor store felger jeg kunne få satt på?.. Lenke til kommentar
corsac Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har 16 tommer på min Corsa C, med 195 dimmensjon. Mer husker jeg ikke, da den står hjemme. Men mener å huske at 16 var maks jeg kunne ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå