Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?


Anbefalte innlegg

Meget mulig de klarer det. Alt kommer an på hvilken skjerm du har bestilt. Hvis du har bestilt skjermen med 1280x... oppløsning så tror jeg de kan fikse det innen tida.

9395504[/snapback]

 

 

Tror nok det er TrueLife som er det største problemet. Har selv bestilt en vostro 1400 med 1280x800 truelife og fikk i dag mail fra en dell fyr om at det var skjermen som var problemet.

9398362[/snapback]

Jeg har 1440 truelife, og jeg overførte pengene søndag den 19.08, og fikk den i dag (31.08). Syns det var relativt kjapt.

9399476[/snapback]

 

D630? Er det håp for meg da kanskje..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst dell..

Dette er utrolig skuffende fra en "proffesjonel bedrift" som dell.

 

Da jeg bestilte 17.august, en XPS M1710 ble jeg lovet den innen eller på datoe 11-September.

Jeg ringte de igår for og høre hvordan det har gått, og de sa det ikke var ennet enn Glass som var problemet.

Dagen etter, dagen idag. Så er den blitt utsatt til 26-September.

 

Bestillingsdato: 08/17/2007

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 09/26/2007

 

 

Din bestilling er i produksjon den 09/01/2007

 

Dette er ikke akseptabelt, For selgeren Lovte meg og få den til tiden. Studiene har faktisk startet og når de kan si de lover noe, men ikke levere? uproffesjonelt.

 

Jeg kommer til og Kansellere denne orderen om jeg ikke får kraftig kompensasjon for den tiden den er utsatt.

 

Jeg oppfordrer ikke folk til og Handle hos dell før de skjerper seg.

Vær gang man ringer får man ett annet svar eller ikke ett i det hele tatt.

Manger her som meg er enige om at det er uproffesjonelt og ikke kunne behandle sine kunder med respekt og heller blusse ut med uvitenhet. :mad:

Lenke til kommentar
Fikk akkurat mail fra dell:

 

Bestillingsdato: 07.08.2007

Tidligere forventet leverinsdato: 11.09.2007

Ny forventet leveringsdato: 17.10.2007

 

Mao godt over 2 måneder etter bestillinger beregner Dell at ordren skal være sendt. :cry:

9404114[/snapback]

 

helt utrolig gitt..

 

Hva har du bestilt?

Lenke til kommentar
Jeg ringte de igår for og høre hvordan det har gått, og de sa det ikke var ennet enn Glass som var problemet.

9404013[/snapback]

 

Det var ikke Dass han sa vel? Det kan jo mistenkes, for Dell har nemlig drete på leggen, og det har luktet i ukesvis. Verdensomspennende mangel på dass. Der tenker jeg vi har svaret :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg ringte de igår for og høre hvordan det har gått, og de sa det ikke var ennet enn Glass som var problemet.

9404013[/snapback]

 

Det var ikke Dass han sa vel? Det kan jo mistenkes, for Dell har nemlig drete på leggen, og det har luktet i ukesvis. Verdensomspennende mangel på dass. Der tenker jeg vi har svaret :thumbup:

9404259[/snapback]

 

 

Helt enig Dreti på leggen. Klart jeg var Klar over at det var lang vente tid, men regnet med dette var Kunn de mest omtalte Inspirion 1520 og 1720

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
Fikk akkurat mail fra dell:

 

Bestillingsdato: 07.08.2007

Tidligere forventet leverinsdato: 11.09.2007

Ny forventet leveringsdato: 17.10.2007

 

Mao godt over 2 måneder etter bestillinger beregner Dell at ordren skal være sendt. :cry:

9404114[/snapback]

 

helt utrolig gitt..

 

Hva har du bestilt?

9404178[/snapback]

En Inspiron 1520 :)

Lenke til kommentar

Er jo veldig spent på hvordan leveringstid de har på de nye maskinene våre på jobben. Våre gamle ble vannskadet så vi må ha nye. Er det bare Dell som har så lang ventetid på bærbare eller er det en global greie for alle andre produsenter også?

Noen som har peil på leveringstid på D430? Valget er enten D430 eller D630 for min del og 430'en er den jeg helst vil ha men hvis det tar evigheter å få den så går jeg heller for 630'en.

Lenke til kommentar

Vi (IKT i Molde kommune) fikk 14stk Latitude D531 etter ca 2-4 uker, da 14stk D510 ble knust med øks på en skole :) og en ny disk/ram/lader eller hva som helst kommer på 1-2 dager med bud, fantastisk :) har vell en 3-400 D510er.

 

Da vi bestiller fra HP (IT Partner Møre AS) til andre avdelinger enn skole i Molde kommune, så er de enten på lager og leverer på ca 1-3 dager, eller så tar det noen uker dersom de ikke er på lager hos vår leverandør.

Lenke til kommentar

hehe av en eller annen grunn har det skjedd noe hos dell.

 

Din bestilling er ekspedert den 09/01/2007 Fase:5. Ekspedert

 

1. Bestillingsbehandling

2. Produksjon ikke startet

3. Produksjon

4. Klargjøring før levering

5. Ekspedert Saturday, September 01, 2007

 

 

Bestillingsdato: 08/17/2007

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 09/26/2007

 

Leveringsstatus: Din bestilling er nå hos transportør og en detaljert status for levering vil være tilgjengelig om kort tid.

 

ble utsatt til 26-SEP men i løpet av 12 timer gikk den fra Produksjon til Ekspedert..

plutselig løsna i dass køen?

blir spennende

Lenke til kommentar
Fikk min Dell Vostro 1500 12 dager etter bestilling, er rimelig fornøyd med det. :)

 

For de som lurer hvordan jeg konfigurerte den, så oppgraderte jeg nettverkskortet, skjermen(til TrueLife) og fjernet webkamera. Ellers gjorde jeg ikke noen forandringer.

9408240[/snapback]

 

Min er nesten lik. Den eneste forskjellen er at jeg har det nettverkskortet som var i til å begynne med.

Håper de er like raske med min:)

Lenke til kommentar

Din bestilling er ekspedert den 08/31/2007 Fase:5. Ekspedert

 

 

 

 

1. Bestillingsbehandling

2. Produksjon ikke startet

3. Produksjon

4. Klargjøring før levering

5. Ekspedert Friday, August 31, 2007

 

 

Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste.

 

For mer informasjon – inkludert oppdateringer om beregnet leveringsdato – følg linken til speditørens nettside.

 

 

---------------------------------

 

Virker som jeg er heldigere enn mange andre her. maskinen er en vostro 1500, tok utgangspkt i den dyreste versjonen og oppgraderte til 7200 disk, truelife skjerm og deksel med webcam. Ringte inn bestillingen 22/8, så dette var ikke så ille som jeg fryktet. :) Nå er jeg bare spent på hvor lang tid det tar schenker å levere den... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...