Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?

Anbefalte innlegg

Arf, bestilte den 3. august, og hadde estimert levering satt til 5. september, men fikk mail i går om at den var utsatt til 11. oktober. Fikk også en mail fra kundeservice om at jeg ble tilbudt en kompensasjon ("Det kan være avslag i pris eller eksterne produkter."). Hvor mye penger er det mulig å få i rabatt?

9391391[/snapback]

Jeg fikk beskjed om max 1300 per ordre (uansett hvor stor og hvor mange maskiner)

Har avbestilt våre 2 Inspiron 1720 nå! Orker ikke mer Dell.

Hun norske jeg snakka med da var forresten grei. Glass og skjermkort var problemet.

Lykke til dere som står på videre.

Vi går for Acer - Travelmate7720 serien :thumbup:

Endret av graylady
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XPS M1330:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Beskrivelse Antall

XPS M1330 CORE 2 DUO T7300 2.00GHz,800,4M 1

XPS Graphics N0713307 1

13.3" WXGA (1280x800) White-LED Display with TrueLife¿ (thinner, brighter & lighter) 1

Biometric Fingerprint Reader 1

Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display 1

Euro Ship Accessories Euro Power Cord 1

Norwegian Documentation XPS M1330 1

Resource DVD XPS M1330 - (Diagnostics & Drivers) 1

Memory Dual-Channel 2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM 1

Hard Drive 120GB Serial ATA (5400 RPM) 1

8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW 1

AC Adapter (65W) 1

Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery 1

Not Included Carry Case 1

NVIDIA® GeForce¿ Go 8400M GS (128MB GDDR3) 1

Finnish/Norwegian - External 56k V.90 Modem (USB) including Cable and Adapter 1

Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR 1

Norwegian Internal Lightweight Keyboard (QWERTY) 1

Software Drivers XPS M1330 1

Norwegian - Vista Home Premium (32Bit OS) 1

Norwegian Microsoft Works 8.0 (Word Processor, Database) with Recovery CD 1

English Adobe Reader 7.0.8 1

Norwegian McAfee Security Centre 30 Day Trial Version (No Recovery CD) 1

Base Warranty - 1 Year XPS Premium Hardware Support (incl. Gaming and On-Site Support) 1

3 Year XPS Premium Hardware Support 1

3 Year Accidental Damage Support - Theme Package 1

** Complete Care Accidental Damage (3 Year) 1

** Accidental Damage Module (3 Year) 1

** Keep your Harddrive (3 Year) 1

** Vista introduction Online Training (30 Days) 1

Bestilt: 29.06.07

Forventet leveringsdato: 24.07.07

Ny forventet leveringsdato: 28.09.07

Er nesten rekord tror jeg. 3 måneder levering!

Ble forøvrig trukket hele kjøpssummen den 24.07.07. Så de har hatt pengene mine på konto i 2 måneder før jeg faktisk får (om jeg noengang får den da) maskina.

Endret av MrMarbles
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

VOSTRO 1500

---------------------

Overførte pengene søndag 19.08

Fikk bekreftet bestillingen 21.08

Antatt levering 21.09

Ekspedert Friday, August 24, 2007

Bekreftet av schenker at jeg får pc'en 31.08

Lenke til kommentar
XPS M1330:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Beskrivelse Antall

XPS M1330 CORE 2 DUO T7300 2.00GHz,800,4M 1

XPS Graphics N0713307 1

13.3" WXGA (1280x800) White-LED Display with TrueLife¿ (thinner, brighter & lighter) 1

Biometric Fingerprint Reader 1

Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display 1

Euro Ship Accessories Euro Power Cord 1

Norwegian Documentation XPS M1330 1

Resource DVD XPS M1330 - (Diagnostics & Drivers) 1

Memory Dual-Channel 2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM 1

Hard Drive 120GB Serial ATA (5400 RPM) 1

8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW 1

AC Adapter (65W) 1

Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery 1

Not Included Carry Case 1

NVIDIA® GeForce¿ Go 8400M GS (128MB GDDR3) 1

Finnish/Norwegian - External 56k V.90 Modem (USB) including Cable and Adapter 1

Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR 1

Norwegian Internal Lightweight Keyboard (QWERTY) 1

Software Drivers XPS M1330 1

Norwegian - Vista Home Premium (32Bit OS) 1

Norwegian Microsoft Works 8.0 (Word Processor, Database) with Recovery CD 1

English Adobe Reader 7.0.8 1

Norwegian McAfee Security Centre 30 Day Trial Version (No Recovery CD) 1

Base Warranty - 1 Year XPS Premium Hardware Support (incl. Gaming and On-Site Support) 1

3 Year XPS Premium Hardware Support 1

3 Year Accidental Damage Support - Theme Package 1

** Complete Care Accidental Damage (3 Year) 1

** Accidental Damage Module (3 Year) 1

** Keep your Harddrive (3 Year) 1

** Vista introduction Online Training (30 Days) 1

Bestilt: 29.06.07

Forventet leveringsdato: 24.07.07

Ny forventet leveringsdato: 28.09.07

Er nesten rekord tror jeg. 3 måneder levering!

Ble forøvrig trukket hele kjøpssummen den 24.07.07. Så de har hatt pengene mine på konto i 2 måneder før jeg faktisk får (om jeg noengang får den da) maskina.

9392079[/snapback]

Krev kompensasjon. Si at du har mått leie en laptop på skole start fordi de ikke klarer og levere.

ikke akseptabelt at dette skjer

Lenke til kommentar
Krev kompensasjon. Si at du har mått leie en laptop på skole start fordi de ikke klarer og levere.

ikke akseptabelt at dette skjer

9393704[/snapback]

Nå skal det sies at Dell kun får 2% fortjenste på å selge maskinen til meg. Så, det er ikke mer å hente der ;) Men selv om jeg har fått personalkjøp via en kompis som er selger hos Dell, så burde jeg uansett bli satt i kø etter bestillingsdato. Det er iallfall min mening. Hadde jeg visst at jeg måtte vente 3 måneder på maskina, så hadde jeg kjøpt meg en Macbook med en gang i stedet. Jeg har hatt behov for maskina i over en måned.

Greia nå, er at jeg nå har venta såpass lenge, og at jeg har fått så mye avslag, at jeg vil kaste penger ut vinduet om jeg ikke kjøper den. Om bare for å selge den videre etterpå.

Lenke til kommentar
D630, bestilt 20/8. Antatt levering 20/9. Dama på dell lovte at den skulle komme på tia, kanskje alt etter to uker. Tviler, men vi får se.

9390213[/snapback]

Meget mulig de klarer det. Alt kommer an på hvilken skjerm du har bestilt. Hvis du har bestilt skjermen med 1280x... oppløsning så tror jeg de kan fikse det innen tida.

Lenke til kommentar

Hei, mange som har ventet lenge her ser jeg... men til meg gikk det forholdsvis kjapt. Bestilte 14 august og fikk min Dell Vostro 1500 den 29 august... mulig at det går kjappere med vostro i og med at den kun kommer i en farge. Men jeg ble i allefall positivt overrasket.

Håper at alle dere som venter får den snart..for så langt så må jeg si at jeg er utrolig fornøyd med maskinen :)

Lenke til kommentar

Bestilte: 01.08.07

Første ETA: 03.09.07

Oppdatering 24. august

ETA: 09.10.07

Produksjon er ikke i gang.

----------------------------------

I dag fikk jeg "Ane" fra Dell til å kansellere min ordre. Dette finner jeg meg bare ikke i. Når hun i tillegg tilbyr meg 1.700,- i avslag (drøye 8%), så var det lett å bare si KANSELLER :]

Corporate mofo's ;)

Lenke til kommentar

Meget mulig de klarer det. Alt kommer an på hvilken skjerm du har bestilt. Hvis du har bestilt skjermen med 1280x... oppløsning så tror jeg de kan fikse det innen tida.

9395504[/snapback]

Tror nok det er TrueLife som er det største problemet. Har selv bestilt en vostro 1400 med 1280x800 truelife og fikk i dag mail fra en dell fyr om at det var skjermen som var problemet.

Lenke til kommentar

Heisann,

leste på schenker at pcen min skulle komme i dag, men når jeg kom hjem fra skolen stod det "Awaiting customer agreement" under "Activity". Hva skal jeg gjøre da?

Pcen er forresten i en terminal i Stavanger, som ikke er langt fra der jeg bor

Lenke til kommentar
D630, bestilt 20/8. Antatt levering 20/9. Dama på dell lovte at den skulle komme på tia, kanskje alt etter to uker. Tviler, men vi får se.

9390213[/snapback]

9395504[/snapback]

Nei, kjørte selvfølgelig på med 1400x skjermen.. Venter i spenning. Skulle egentlig hatt PC til skolestart med kanselerte ordren på M1330 da den ble utsatt gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

9395504[/snapback]

Tror nok det er TrueLife som er det største problemet. Har selv bestilt en vostro 1400 med 1280x800 truelife og fikk i dag mail fra en dell fyr om at det var skjermen som var problemet.

9398362[/snapback]

Jeg har 1440 truelife, og jeg overførte pengene søndag den 19.08, og fikk den i dag (31.08). Syns det var relativt kjapt.

Lenke til kommentar
Hvis dem utsetter min med en eneste dag, så ska jeg kreve 2000,- i avslag .. Får være måte på når jeg må vente fem uker på min :p

9398215[/snapback]

bare kjøre på! stå på den retigheten vi ikke har.

9398514[/snapback]

en smule sarkastisk, eller? ;)

hvis dem vil ha mine penger, så får dem holde tida si. eller så blirre ikkno på dem!

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hvorfor det tar så lang tid. Jeg bestilte min 1. August og hadde en estimert leveringsdato på 6. September men nå har jeg fått utsatt til 12. Oktober.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det tar så lang tid da jeg ikke har bestilt "spesielle" ting. Jeg sendte mail og fikk svar at det var dekselet det var ventetid på. Det nekter jeg å tro.

Lenke til kommentar
Vanskelig å si hvorfor det tar så lang tid. Jeg bestilte min 1. August og hadde en estimert leveringsdato på 6. September men nå har jeg fått utsatt til 12. Oktober.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det tar så lang tid da jeg ikke har bestilt "spesielle" ting. Jeg sendte mail og fikk svar at det var dekselet det var ventetid på. Det nekter jeg å tro.

9401924[/snapback]

Grafikkort og glass fikk jeg beskjed om før jeg avbestilte :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...