Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Nå begynner det virkelig å løsne for dell! :)

 

 

VOSTRO 1500

---------------------

 

Overførte pengene søndag 19.08

Fikk bekreftet bestillingen 21.08

Antatt levering 21.09

Ekspedert Friday, August 24, 2007

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel.....

 

Vostro har vel på langt nær representert et like stort problem som m1330 og inspiron-serien når det kommer til leveringstider. Dette støtter opp under den offisielle forklaringen på forsinkelsene: maling av lokk i andre farger enn sort (som hos Vostro-serien) tar lang tid

9359072[/snapback]

 

 

 

Maling av lokk.Jeg har bestilt svart lokk og er blandt de første som bestilte her.Enda ikke i produksjon. Så er det glass,så er det ditt,så er det datt.

Dell har driti på draget så jævlig når det gjelder denne pc,n at det er flaut.

 

Jeg venter tålmodig,men er den ikke opptil forventningene så blir den sendt i retur med en gang.

Lenke til kommentar
:w00t: Inatt ble min 1710 satt i produksjon også gitt.. Tar virkelig tid for dell og oppdatere ordrestatusen, Men Bare det fortsetter nå så blir det nok bra. Trur nok Produksjons avdelingen jobber på spreng. Ifølge ansatte hos del er det mye større leveringstid i Sverige også pågrunn av mangel på deler, Vi bør vel egentlig ikke klage :whistle: Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar

Fatter ingenting.

 

I går ble min PC endret fra preproduksjon til i produksjon….

…og nå er den søren meg endret tilbake til preproduksjon.

 

 

På telefon har jeg fått høre at den egentlig står så godt som klar, med unntak av lokket. Og har i tillegg fått høre ”the official excuse”, at de mangler glass til skjermene.

 

 

Provoserer meg når jeg ser Dell fortsatt reklamere i aviser og på nettsider, når de sliter sånn med å levere til de som allerede har bestilt.

Lenke til kommentar
Fatter ingenting.

 

I går ble min PC endret fra preproduksjon til i produksjon….

…og nå er den søren meg endret tilbake til preproduksjon.

 

Provoserer meg når jeg ser Dell fortsatt reklamere i aviser og på nettsider, når de sliter sånn med å levere til de som allerede har bestilt.

9368096[/snapback]

 

Samme her :no:

et gløtt av produksjon før den var tilbake i preproduksjon - er til å bli sprø av...

:dribble:

Lenke til kommentar
Fatter ingenting.

 

I går ble min PC endret fra preproduksjon til i produksjon….

…og nå er den søren meg endret tilbake til preproduksjon.

 

Provoserer meg når jeg ser Dell fortsatt reklamere i aviser og på nettsider, når de sliter sånn med å levere til de som allerede har bestilt.

9368096[/snapback]

 

Samme her :no:

et gløtt av produksjon før den var tilbake i preproduksjon - er til å bli sprø av...

:dribble:

9368145[/snapback]

 

 

Samma her. Min titta innom produksjon en liten tur på lørdag, men komseg fort tilbake til pre-prod. igjen. Lurer litt på hva som skjer  :dontgetit:

9368349[/snapback]

 

 

Utrolig uproft av Dell.

 

Ringte de nå for å høre på status. Fikk vite at de nå ventet på prosessor til min PC.

 

Jeg har fått vite tre ulike grunner til at PCen ikke er sendt (venter kun på lokket/glasset/prosessoren).

Ordrestatusen online er ikke til å stole på i det hele tatt (står fortsatt som ikke i produksjon, og flytter seg fram og tilbake).

Og det er fortsatt fem uker igjen til den skal leveres offisielt (samme som da jeg bestilte den for fem uker siden).

 

 

Noen som har e-postadressen til Dellsjefen i Norge? Er utrolig forbanna nå...

Lenke til kommentar
:w00t:  Inatt ble min 1710 satt i produksjon også gitt.. Tar virkelig tid for dell og oppdatere ordrestatusen, Men Bare det fortsetter nå så blir det nok bra. Trur nok Produksjons avdelingen jobber på spreng. Ifølge ansatte hos del er det mye større leveringstid i Sverige også pågrunn av mangel på deler, Vi bør vel egentlig ikke klage  :whistle:

9362670[/snapback]

 

At det er enda dårligere et annet sted gjør ikke saken det spor bedre spør du meg, heller tvert i mot :nei: Syt og klag i vei folkens...

Lenke til kommentar
At det er enda dårligere et annet sted gjør ikke saken det spor bedre spør du meg, heller tvert i mot  Syt og klag i vei folkens...

 

Skjønner ikke dere at dere blir lurt.

Hvorfor leverer alle andre PC-fabrikanter varene. Jo for de har penger til å betale underleverandlørene. Er Dell blakk, er det mange her som har et problem. Mitt råd er å avbestille og heller kjøpe et annet merke. da får dere ytelser som er i samsvar med pris på kjøpetidspunktet og ikke som nå at dere betaler/betalte i juli og får en PC som er "gammel" en eller annen gang i oktober. It-utstyr faller fort i pris og en ventetid på flere måneder er faktisk vært en god del penger.

Som sagt, skjønner ikke at dere finner dere i dette. Er selv en gang utsatt for dette fra Dell, aldri mer.........

Lenke til kommentar

Min leveringstid på 1710 er ennå ikke utsatt 11-SEP-07 men venter på skjerm.

 

Folk som har bestilt for Skole, som meg selv bør få den innen slutten av september for De store forelesningene har allerede begynt nå.

 

Folk som har stor utsettelse bør kreve kompansasjon ellers avbestill, rett og slett dårlig Logistikk av Dell og ikke ha nokk Materialer for Skole start.

Trenger ikke være rakett forsker for å skjønne at man kommer til og selge mye ved skole start.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Nå begynner det virkelig å løsne for dell! :)

 

 

VOSTRO 1500

---------------------

 

Overførte pengene søndag 19.08

Fikk bekreftet bestillingen 21.08

Antatt levering 21.09

Ekspedert Friday, August 24, 2007

9358562[/snapback]

 

Noe som ikke stemmer her.. Logget inn for å sjekke i dag og da fikk jeg beskjed om at den var ekspedert : Thursday, August 23, 2007 :dontgetit:

Finner fort ut om det stemmer eller ikke. Har ikke kommet noe i dag, og hvis den ble sendt på torsdag forige uke burde den være her senest tirsdag - torsdag denne uken.

Lenke til kommentar
Nå begynner det virkelig å løsne for dell! :)

 

 

VOSTRO 1500

---------------------

 

Overførte pengene søndag 19.08

Fikk bekreftet bestillingen 21.08

Antatt levering 21.09

Ekspedert Friday, August 24, 2007

9358562[/snapback]

 

Noe som ikke stemmer her.. Logget inn for å sjekke i dag og da fikk jeg beskjed om at den var ekspedert : Thursday, August 23, 2007 :dontgetit:

Finner fort ut om det stemmer eller ikke. Har ikke kommet noe i dag, og hvis den ble sendt på torsdag forige uke burde den være her senest tirsdag - torsdag denne uken.

9370816[/snapback]

Fikk du ikke sporingsnumer? Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Skal prøve å grine meg til en M1330 på jobben(Posten), men tror jeg ikke kan vente flere uker hvis det er sånn at det er så lang leveringstid. Virkelig kjedelig at det skal være så lang leveringstid Alternativet er jo en Inspiron 430 el. Er jo så dønn kjedelig i forhold...

Lenke til kommentar
Provoserer meg når jeg ser Dell fortsatt reklamere i aviser og på nettsider, når de sliter sånn med å levere til de som allerede har bestilt.

9368096[/snapback]

Når du går på nettet for å bestille så står det også ganske klart at de har lang leveringstid på maskinene, snakker da om Inspiron 1520 og 1521.

 

Når det gjelder min jobb-PC:

 

Bestillingsdato: 08/03/2007

Estimert leveringsdato: 09/06/2007

Faktisk forsendelsesdato: 08/28/2007

 

Dette er en Latitude D830

Lenke til kommentar
Provoserer meg når jeg ser Dell fortsatt reklamere i aviser og på nettsider, når de sliter sånn med å levere til de som allerede har bestilt.

9368096[/snapback]

Når du går på nettet for å bestille så står det også ganske klart at de har lang leveringstid på maskinene, snakker da om Inspiron 1520 og 1521.

 

Når det gjelder min jobb-PC:

 

Bestillingsdato: 08/03/2007

Estimert leveringsdato: 09/06/2007

Faktisk forsendelsesdato: 08/28/2007

 

Dette er en Latitude D830

9375575[/snapback]

 

 

Da jeg bestilte (juli) stod det at det kunne være noe forsinkelse. Jeg fikk på telefonen opplyst at dette kunne være 5 uker, men at de håpte på mindre.

 

1521 er det så vidt jeg vet ikke særlig forsinkelse på, de anbefaler folk heller å bestille denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...