Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min ankom Bergen i dag. Er usikker på om jeg må vente på å få en hentelapp i postkassen eller om jeg bare kan skrive ut tracking siden fra Schenker og stikke rett ned på terminalen.

9320360[/snapback]

 

Blir vel levert på døren vel?

Spennende, vi må få høre når du har pakket ut ;-)

Lenke til kommentar
Fikk denne da jeg lurte på om de vil klare å levere til slutten av august (som fortsatt står som dato):

 

På grunna av stor pågang og mangel av deler fra våre leverandører, har vi desverre problemer med å fullføre ferdig produksjonen

av din bestilling i tide. Det er litt forskjell hvis du endrer fargen til svart, men hovedsaklig er det glass til skjermen som vi mangler.

Det jeg kan gjøre for deg, er å følge med på bestillingen og oppdatere deg sσ fort det skjer noe.

Beklager for den lange ventetiden.

 

Ikke noe nytt der, altså...

9231495[/snapback]

 

 

 

Når jeg sjekker ordrestatusen min online, står den fortsatt på preproduksjon (dvs ikke satt i produksjon).

 

Men over telefon på Dell sier de den står ferdig, men mangler kun riktig farge på lokket, og denne skal være framme innen 5 dager.

 

Krysser fingrene for at de klarer leveringstiden (29. august). (Hvis ikke blir det hissige telefoner med krav om rabatt eller mer ekstrautstyr inkludert i prisen.)

Lenke til kommentar

Dell XPS 1710

 

Bestillingsdato: 17/08/2007

 

Leveringsdato: 11/09/2007

 

3 uker :(

 

Ja men da er du jo heldig om den blir stående :roll:

9320890[/snapback]

 

Jeg ble lovet av Selgeren at jeg skulle få den innen 11 sep. Hvis det der så mye som forandres skal jeg ha endel i fradrag fra pris. Greit jeg er nok kravstor, men jeg syns faen meg 3 uker er lenge for noe man betaler Så jævlig mye for. Dessuten jeg VET Dell har Lager og Produksjons avdeling i Norge

Lenke til kommentar

:cool:

Er jo enig, ordredato for 2 stk 1720 for oss var 30/7 med estimert levering 13/9, ordrestatus har ikke endret seg siden da og min support på mail kan ikke si noe mer? Tilbyr avslag på 1300 bare :mad:

Nå står det jo 6 uker levring hvis du bestiller, det sto det ikke da vi bestillte.

De kunne jo tilby annen farge om fargevalgene er vanskelig?

 

:hm:

*lei av å vente*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Skjønner frustrasjonen, men 1300 er jo bedre enn ingenting :) Det er nok ikke alle firma som hadde gjort noe annet enn å beklage seg i samme situasjon..

 

Har selv opplevd noen merkelige situasjoner fra dell sine selgere, men til den prisen vostro serien ligger på klager jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Xps 1330:

 

T7300 2,0 ghz

2gb ram

8400 gs

LED

 

Farge er rød:P

 

Bestilt:    09.08

Levering: 01.10

 

Er dette å stole på? Eller vil jeg få utsatt slik som de som bestilte tidligere?

9255636[/snapback]

 

Hvor mye måtte du gi for den? Jeg har planer om å stikke ned på elkjøp/elprice eller SpaceWorld og kjøpe Acer Aspire 5920G med:

 

T3000 2.0Ghz Santa Rosa

2GB RAM

nVidia Geforce 8600M GT 256mb/1GB

+ Windows Vista Home Premium, integrert 1.3MPX webacm + masse anna

 

For: Kr 10 995 (10 998 på SpaceWorld)

Lenke til kommentar

Bestilte den billegaste 1330 modellen

 

Bestillingsdato: 12/8

Leveringsdato 3/10 !!

 

Ringte og klaga, fekk 1300 kroner i rabatt.

Heilt greit for min del, sidan eg ikkje treng ny PC umiddelbart, men leveringstida er i lengste laget. Til Dells forsvar var dei svært villige til og gi denne rabatten, og eg slapp mase etter den. Det var faktisk kundeservice-dama som foreslo det.

 

Det som var snodig var at ho ikkje kunne sjå kva det var som gjorde at ordren tok så lang tid, det einaste ho kunne finne var at det var 5 dagar bestillingstid på glasset til skjermen... Kanskje eg kan få den tidlegare, men rekner med det vil ta ein del tid....

Lenke til kommentar
Når jeg sjekker ordrestatusen min online, står den fortsatt på preproduksjon (dvs ikke satt i produksjon).

 

Men over telefon på Dell sier de den står ferdig, men mangler kun riktig farge på lokket, og denne skal være framme innen 5 dager.

 

Krysser fingrene for at de klarer leveringstiden (29. august). (Hvis ikke blir det hissige telefoner med krav om rabatt eller mer ekstrautstyr inkludert i prisen.)

9321807[/snapback]

 

 

Og i dag, 24 timer etter at jeg på telefon får opplyst at den er ferdig innen 5 dager, gir nettsidene utsatt leveringstid til 4. oktober (fra 29. aug). :hmm:

 

 

'bout time they get their stories straight...

Lenke til kommentar
Når jeg sjekker ordrestatusen min online, står den fortsatt på preproduksjon (dvs ikke satt i produksjon).

 

Men over telefon på Dell sier de den står ferdig, men mangler kun riktig farge på lokket, og denne skal være framme innen 5 dager.

 

Krysser fingrene for at de klarer leveringstiden (29. august). (Hvis ikke blir det hissige telefoner med krav om rabatt eller mer ekstrautstyr inkludert i prisen.)

9321807[/snapback]

 

 

Og i dag, 24 timer etter at jeg på telefon får opplyst at den er ferdig innen 5 dager, gir nettsidene utsatt leveringstid til 4. oktober (fra 29. aug). :hmm:

 

 

'bout time they get their stories straight...

9328208[/snapback]

 

 

Nå ble jeg skikkelig imponert!

Selv forsikrer Dell at jeg skal få min laptop før eller på 31.august. Men jeg bare venter på at leveringsdatoen skal bli utsatt til september en gang.

Lenke til kommentar
Når jeg sjekker ordrestatusen min online, står den fortsatt på preproduksjon (dvs ikke satt i produksjon).

 

Men over telefon på Dell sier de den står ferdig, men mangler kun riktig farge på lokket, og denne skal være framme innen 5 dager.

 

Krysser fingrene for at de klarer leveringstiden (29. august). (Hvis ikke blir det hissige telefoner med krav om rabatt eller mer ekstrautstyr inkludert i prisen.)

9321807[/snapback]

 

 

Og i dag, 24 timer etter at jeg på telefon får opplyst at den er ferdig innen 5 dager, gir nettsidene utsatt leveringstid til 4. oktober (fra 29. aug). :hmm:

 

 

'bout time they get their stories straight...

9328208[/snapback]

 

 

Nå ble jeg skikkelig imponert!

Selv forsikrer Dell at jeg skal få min laptop før eller på 31.august. Men jeg bare venter på at leveringsdatoen skal bli utsatt til september en gang.

9328596[/snapback]

 

 

Han karen Lovte meg få den 11-sep. hvis de prøver ombestemme seg, er det Klage og rett og slett avbestilling.. Dell har sine fordeler men hvis de begynner juge på telefon, kan de pakke datan sin og dra til helvette :mad:

Lenke til kommentar

DELL ORDRE

 

XPS M1330

 

Endret leveringsdato

 

BestiltJul 23 2007 | Estimert dato Aug 30 2007 | Endret leveringsdato Oct 12 2007

 

ca 10 uker leveringstid er ikke så verst:)

 

visst jeg får pcn for en tier gidder jeg å vente såpass lenge, sykt dårlig dell. :thumbdown:

 

Avbestilt!! :!:

Lenke til kommentar
Dell Vostro 1500

 

Bestillingsdato: 08/08/2007

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 09/07/2007

Faktisk forsendelsesdato: 08/20/2007

 

Nå er den på Alnabru, så da får jeg den vel snart. Gleder meg!!  :D

9341942[/snapback]

 

 

 

Hvor mye bestakk du Dell med for å få pcen så fort?

Lenke til kommentar

Tror Dell har store leveringsproblemer for tiden pga ordningen med skolePC for videregående. PCene til denne ordningen er blitt ca én mnd forsinket og jeg tror kanskje at de velger å prioritere leveransen av disse fremfor til privatkunder ettersom mange elever er avhengige av å få PCene sine til undervisningen. Men uansett latterlig av Dell å ikke ha forutsett at de ville få leveranseproblemer, og i hvertfall å ikke opplyse kundene om dette når de bestiller :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...