Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pengene mine har også blitt trekt fra kontoen... Mens min Inspiron er fortsatt ikke i produksjon... Pussig å betale for noe som ikke eksisterer..
. Dette er typisk Dell for å låse handelen.

Til de av dere som finner dere i utsatt levering: undersøk pris på tilsvarende maskin på leveringstidspunkt, og dere vil oppdage at Dell ikke er billig i der hele tatt. Datamaskiner faller i pris så fort at eventuell gevinst blir spist opp av lang leveringstid. Har selv erfart at de ikke kunne levere en gang og alt for sent en annen gang. Ikke mere Dell for meg.

Endret av skolber
Lenke til kommentar
M1330

 

Bestilt: 29.06

Estimert levering: 29.09

 

Rabatt: 1300 (minst)

9232025[/snapback]

 

Oj... hva slags specs har du siden det tar sååå lang tid?

 

Jeg har bestilt m1330 (rød, LED baklys, ellers ganske "vanlige" specs)

Bestillingsdato 2.juli

leveringsdato 25.juli

utsatt til 24. august

 

Snakket med dem her om dagen (onsdag) og de sa den var i produksjon og det skulle ikke være noen grunn til ytterligere utsettelser.

Jeg er litt irritert fordi den ordrestatusen av en eller annen grunn ikke oppdateres for meg da... må liksom ringe dem for å høre hvordan det ligger an. :hrm: Den har ikke blitt oppdatert siden 17. juli. Det står fortsatt "preproduksjon" på statusen, selv om de sier noe annet på telefon. :hmm:

Lurer av og til på om vi er "offre" for et storstilt lureri og at maskinene "aldri" kommer til å komme, men prøver å bruke fornuften og tenke på hvor happy jeg blir den dagen om kanskje ikke mer enn to uker når jeg får den. :!:

 

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får den levert, kommer den med posten eller er det egne "Dell-biler" som kjører rundt? Ringer de først? tenk om jeg ikke er hjemme så må jeg vente til neste dag eller noe, det ville jo vært tortur...

 

TF

Lenke til kommentar

Beløpet som dere skal betale fra dell maskinen deres kommer til å se ut som det er trekt fra kontoen.

 

Dell sjekker om dere har de pengene det koster, det ser da ut som pengene er trekt.

Plutselig så har du de igjen.

Og så kan de gå ei god stund etter du får maskinen før de trekker igjen.

 

Det er værtfall hvordan jeg opplever handlene jeg har hatt hos dell

Lenke til kommentar
M1330

 

Bestilt: 29.06

Estimert levering: 29.09

 

Rabatt: 1300 (minst)

9232025[/snapback]

 

Oj... hva slags specs har du siden det tar sååå lang tid?

 

 

TF

9252647[/snapback]

 

XPS M1330 CORE 2 DUO T7100 1.80GHz,800,2M 1 8.895.00 8.895.00

XPS Graphics N0713303 1

13.3" WXGA (1280x800) Display with TrueLife¿ 1

No Biometric Fingerprint Reader 1

Tuxedo Black & 2.0 mega pixel Camera for CCFL Display 1

Not Included Resource CD 1

Euro Ship Accessories Euro Power Cord 1

Norwegian Documentation XPS M1330 1

Memory Dual-Channel 2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM 1

Hard Drive 120GB Serial ATA (5400 RPM) 1

8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW 1

AC Adapter (65W) 1

Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery 1

Not Included Carry Case 1

NVIDIA® GeForce¿ Go 8400M GS (128MB GDDR3) 1

Modem Not Included 1

Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card EUR 1

Norwegian Internal Lightweight Keyboard (QWERTY) 1

Software Drivers XPS M1330 1

 

 

Ikke så voldsomt fansy greier. Men at folk klager til Dagbladet om 6 uker levering, og her sitter jeg med 12 uker. Jeg skjønner ikke hva Dell driver med, hvis jeg havnet så langt bak i leksa. Men har ikke fått noe svar fra kundeserservice, bare litt blablabla om de skal være ferdig i god tid til 28 sep. Men skjønner jo godt at de ikke tørr å svare, hadde vært i overkant flau jeg også. Så nå ringer jeg inn på mandag, så får vi se hva som skjer. Mer rabatt, ellers så avbestiller jeg den glatt. Venter heller litt med å bruke mye penger, så kjøper jeg heller en billig maskin.

Lenke til kommentar

2 stk. Inspiron 1720

bestillt 30.7 - estimert leveringsdato 13.9

De kan ikke si noe mer om når og hvorfor, reserverte beløpet tvert men vi klaget på det og de svarte at det var ikke lov.

 

Skulle gjerne visst hvordan dere fikk avslaget ja...

 

Nå står det 6 uker levering på disse maskinene og de anbefaler andre uten Intel prosessor så det er vel det de mangler?

Lenke til kommentar
2 stk. Inspiron 1720

bestillt 30.7 - estimert leveringsdato 13.9

De kan ikke si noe mer om når og hvorfor, reserverte beløpet tvert men vi klaget på det og de svarte at det var ikke lov.

 

Skulle gjerne visst hvordan dere fikk avslaget ja...

 

Nå står det 6 uker levering på disse maskinene og de anbefaler andre uten Intel prosessor så det er vel det de mangler?

9255566[/snapback]

 

Jeg ringte og snakket med dem. Klaget over at prisen hadde sunket mens jeg ventet...

 

Nå så jeg at leveringsdato på meg var utsatt fra 21.08 til 03.10. Stemmer dårlig med at maskinen var opplyst (via telefon) å være i produksjon på torsdag... Får ta en telefon til dem på mandag.. Stemmer 03.10, så blir det avbestilling.. Det er rimelig sikkert!

 

J

Lenke til kommentar

Xps m1330

 

1.80GHz

2gb ram

LED skjerm

Farge: svart

 

Bestilt: 29.06

Opprinnelig leveringsdato: 25.07

Utsatt til: 24.08

 

Har blitt lovet oppdatering fra kundeservice på tirsdag, så håper jeg får vite om det blir nok en utsettelse. I såfall blir det nok avbestilling for min del...

Endret av c_22
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Pengene mine har også blitt trekt fra kontoen... Mens min Inspiron er fortsatt ikke i produksjon... Pussig å betale for noe som ikke eksisterer..
. Dette er typisk Dell for å låse handelen.

Til de av dere som finner dere i utsatt levering: undersøk pris på tilsvarende maskin på leveringstidspunkt, og dere vil oppdage at Dell ikke er billig i der hele tatt. Datamaskiner faller i pris så fort at eventuell gevinst blir spist opp av lang leveringstid. Har selv erfart at de ikke kunne levere en gang og alt for sent en annen gang. Ikke mere Dell for meg.

9232149[/snapback]

 

Men de kan jo ikke "låse" handelen vel? Hvis jeg finner ut at jeg vil avbestille den etter å ha forhåndsbetalt må jeg jo få refundert pengene...?

 

Går det an å få pakken som postoppkrav?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...