Gå til innhold

Hva er din leveringstid fra Dell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte min den 15.08 og han jeg snakket med sa at jeg skulle få den før den 05.10, håper ikke jeg må vente lengere enn som så for nesten 2mnd er lenge nok.

Bestilte XPS M1330 med LED display

9478100[/snapback]

Jeg bestilte min Inspiron 1520 i juli, og jeg har fått datoen utsatt flere ganger. Nå står også min på 05.10, selv om jeg må regne med at den blir utsatt nok en gang. Da avbestiller jeg.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte min Inspiron 1520 i juli, og jeg har fått datoen utsatt flere ganger. Nå står også min på 05.10, selv om jeg må regne med at den blir utsatt nok en gang. Da avbestiller jeg.

Regner med at jeg gjør det samme om jeg ikke får noe kompensasjon.

Endret av Ted
Lenke til kommentar
Bestilte min i slutten av juli... leveringstid var 7. september, men fikk mail om at den er utsatt til 15. oktober.... 3 måneder venting...

Dette kan vel klages på? Få en eller annen slags rabatt?

9480403[/snapback]

Det er klart du må klage. Jeg har ventet siden 28.06 på min xps m1330. Jeg er oppe i 2000kr kompansasjon så langt.

Lenke til kommentar

jeg bestilte den nye 13" xps'en

konfigurerte den slik at jeg skulle få mest mulig guffe i den og tok full forsikring på den. sum: underkant av 17000,-

dette var 09.07. jeg ble lovet en levering i løpet av 14 dager. etter 13 dager fikk jeg en mail som utsatte leveringen til 08.08. dette fungerte greit. 09.08 fikk jeg ny mail som utsatte leveringen til 20.08. begynte da å bli noe irritert så jeg sendte en mail hvor jeg ba om at pcen faktisk ble levert 20.08. dette fikk jeg.

18.08 fikk jeg enda en mail som utsatte leveringen til 20.10. da gikk en sikring varm hos meg, så jeg ringte dem opp og ba om å få en forklaring på hvorfor de trengte over 3 måneder på å skru sammen en pc. svaret jeg fikk var at det er glass mangel på verdensmarkedet og at de derfor ikke får skjermer. greit nok, men ikke mitt problem. jeg ga dem defor et ultimatum( dette var 20.08) om at enten hadde jeg pcen hos meg i løpet av 7 virkedager eller så kansellerte jeg hele kjøpet. 2 dager etterpå sto det en herremann på døra mi med en flunkende ny xps slik jeg hadde bestilt den(bortsett fra at jeg fikk Vista i stedenfor XP slik jeg ville ha) og det ringte en dame fra Dell som tilbød meg 1500,- i rabatt som plaster på såret for lang ventetid.

slik behandling roer en hissig og svært utålmodig kunde :)

heia Dell :p

Lenke til kommentar

Gratulerer, ditlefsen! :thumbup:

Jeg vurderer samme trussel når det er igjen én uke av siste frist. Men spørs om jeg tørr, for må jo nesten følge opp når jeg først kommer med en sånn trussel.

Når alt kommer til alt, så har jeg ikke funnet noen andre merker som kan tilby samme specs til noe i nærheten av samme pris (når jeg tar med kompensasjon).

Lenke til kommentar

:hmm:

Et underlig system hos Dell, noen får når de klager, andre bare får mer utsatt.

Vel, egentlig er jeg ferdig her da med denne tråden da jeg sitter på min nye Acer Travelmate i steden for den Dell 1720 jeg avbestilte.

Joda, noen få er heldige og får varene men som dere ser her: mange får ikke

http://idg.no/

Dell-sommel ødela skolestarten

Lenke til kommentar

Fikk den store gleden på lørdag når jeg så at min M1330 endelig hadde kommet i produksjon, men så sjekket jeg nå på mandag og da var den satt tilbake til preproduksjon. Denne utspekulerte tortur metoden Dell driver med mot sine kunder vil jeg helst ha meg frabedt, nesten så jeg ringer å kjefter litt på de.

Nå er det "bare" 18. dager til den skal være på døren ifølge datoen jeg fikk av min selger, får man bare håpe at det stemmer.

Lenke til kommentar
Fikk den store gleden på lørdag når jeg så at min M1330 endelig hadde kommet i produksjon, men så sjekket jeg nå på mandag og da var den satt tilbake til preproduksjon. Denne utspekulerte tortur metoden Dell driver med mot sine kunder vil jeg helst ha meg frabedt, nesten så jeg ringer å kjefter litt på de.

Nå er det "bare" 18. dager til den skal være på døren ifølge datoen jeg fikk av min selger, får man bare håpe at det stemmer.

9510739[/snapback]

Tror det skjedde med oss alle sammen. Har også skjedd meg en gang tidligere, så fikk ikke opp forventningene altfor mye...

Lenke til kommentar

Bestillingsdato: 22.august

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 28.sept

Faktisk forsendelsesdato: 12.sept

Mottok laptopen med budbil: 19.sept

Hadde fryktet at det ble forskjøvet leveringsdatoen, men ble meget positivt overrasket når jeg oppdaget her en dag at den hadde gått rett fra "Produksjon ikke startet" og over til "Ekspedert" :dribble:

Syntes det tok litt lang tid fra den ble ekspedert til jeg fikk den på døren(7 dager), men jeg fikk den tross alt 9 dager før estimert leveringsdato, og må vel være meget fornøyd med det.

Dette var en Vostro 1700,

V1700 CORE 2 DUO T7300 2.00GHz,800,4M 1

V1700 17" WUXGA (1900 x 1200) TrueLife

2048 MB 667 MHz Dual-Channel DDR2 SDRAM (2x 1024 MB)

256 MB NVIDIA GeForce 8600M GT

Hard Drive 160GB Serial ATA (7200RPM)

Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery 1

European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module, for Vista

Norwegian - Vista Home Premium (32Bit OS)

Håper jeg bli fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar

ENDELIG!! Min Dell M1330 skal være hos meg den 26.09. Happy times!! 10 dager før jeg egentlig skulle fått den, og nu får man bare håpe på at det ikke skjer noen forsinkelser hos Schenke men heller at de får levert den enda raskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...