fjeddiu Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Har en Joystick med en utgang som jeg ikke har på PCen : Noen som kan linke meg en side jeg kan få kjøpt evntuelt hva en sånn overgang heter? (Bildene er kansje litt uklare, men det er muligt å se) Endret 5. august 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Her er det ett lydkort med Gameport. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Vil helst ikke ha lydkort, vil helst bare ha gamespot eller hva d nå heter Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Her er en overgang som gjør at en skal kunne koble en joystick med "gammel" kontakt på USB Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 592,- kroner for en OVERGANG? du får jo rimelig heftig joystick til den prisen Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Var det en veeldig overdrevet pris eller ligger dem rundt der? Isåfall kjøper jeg heller en bedre Joystick Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det følger med en sånn med hovedkorta? hvertfall de jeg har hatt.. sånnen man skal putte i ekspansjonsslottene.. Så, se først i hovedkort eska før du gjør noe Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 På vei ned til kjelleren! Svosshh! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Nei Føltes ut som at alt fulgte med untatt den dingsen Har noen en Joystick å anbefale (300-500)? Vil ikke ha trådløs Fant denne her Endret 5. august 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå