Beyma Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har et 5.1 anlegg på pcn.. Er det mulig å få dette til å fungere på tv? Og viss hva må man kjøpe av kabler ol? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har du noen utlinjer på anlegget? eller bare det som kommer inn fra PCn? Hvis du har, hvilke type utganger er det? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hei.. Jeg har dette anlegget.. https://prisguiden.no/product.php?product_id=21554 Har jo spdif på pcn.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis du er god med loddebolten og har litt mer enn gjennopmsnittlig med koblingskunnskaper, så kan du bytte ut jack-pluggene med RCA-plugger. Med RCA så er det en plugg per kanal, og fra en vanlig tv kan du ikke få mer enn to kanaler. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hvis du er god med loddebolten og har litt mer enn gjennopmsnittlig med koblingskunnskaper, så kan du bytte ut jack-pluggene med RCA-plugger. Med RCA så er det en plugg per kanal, og fra en vanlig tv kan du ikke få mer enn to kanaler. 9213357[/snapback] Heh... Tror ikke jeg prøver meg på den.. Finnes det ikke andre muligheter? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hm, ga deg visst den mest kompliserte løsningen der, går jo selvfølgelig an å bruke hodetelefonutgangen, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå