jvik Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har kjøpt Eizo FlexScan T66 19", flott bilde og greier. Den stilte seg selv til 1280x1024 @85Hz etter jeg hadde instalert detonator drivern. Bildet var da mindre enn selve skjermen (altså sort rundt hele bildet, akkurat som om bildet skal være større). Har brukt skjerm menyen PÅ skjermen til og stille på det (utvide det så bildet fyller hele skjermen). Funker helt fett til jeg skrur av skjermen får så på igjen. Da har den stilt seg tilbake, eller bildet har flytta på seg. så må jeg stille på NYTT. Dette skjer HVER gang skjermen har vært av. Er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du har garantert en innstilling på skjermen din (samme plass som du stiller skjemstørelsen) som heter "recall", denne står nok på OFF, sett den til ON, og det ordner seg nok serru :-) Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Finner ikke noe Recall. Har når prøvd alle slags oppløsninger og anntall Hz. (75,85 og 100). Skjer det samme hele tiden; Funker bra rett etter jeg har stilt inn oppløsning og ordner resten med skjerm manyen (på skjermen). Etter den har vært avskrudd en liten stund, så har bildet flyttet på seg. litt nedover og til siden. Da må jeg IGJEN stille på skjermen..begynner og bli veldig irriterende. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Dette står på Eizo.com: A dedicated ASIC that calculates and automatically adjusts the screen size and position that is most appropriate for the video signal received No system configuration is needed when a user changes video cards or computers. By touching the Auto-Sizing button on the front panel, the user can begin work. Er ikke noe Auto knapp som fikser bildet. Er en knapp som fikser forskjellige farger til forskjellige ting; Text, Browser, Picture etc. Finner ikke ut av dette. Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har kjøpt Eizo FlexScan T66 Du mener T766? Er ikke noe Auto knapp som fikser bildet. Er en knapp som fikser forskjellige farger til forskjellige ting; Text, Browser, Picture etc. Denne knappen fungerer også som autojustering hvis du holder den inne en stund. Men hvis den er som den T765 jeg hadde, funker ikke dette særlig bra. Det skal uansett ikke være nødvendig å gjøre noe spesielt for å få skjermen til å huske innstillingene. Det har fungert fint på alle Eizo-skjermer jeg har prøvd. Mye tyder på at det er noe galt med skjermen, og at du - grøss og gru! - må kontakte Eizos ikke så velvillige servicepartner. Lykke til, håper du har mer flaks enn jeg har hatt. :-? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Da beklager jeg det dårlige rådet jvik. Var bombesikker på at alle skjermer hadde en slik innstilling :-( Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 OM det er noe feil, sender jeg skjermen tilbake til MPX så får de ordne det, ikke jeg. Er veldig plagsomt iallefall og utrolig kjipt. Har alltid slike små irriterende problem, ALLTID! Lyst og selge pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå