dal-z Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) hvilken moped er best? IKKE scooter eller 125... liker aprilia rs50 og rieju rs2 matrix pro, og hvilken merker synker minst i verdi når man skal selge de igjen? [Emnetittel endret av moderator] Endret 9. august 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Derbi har gode, slitesterke merke-motorer Lenke til kommentar
paalerud Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Aprilla og derbi er en bra sykkel som har bra slitedeler.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mopeder nå til dags er nesten helt identiske utenom utseende. Velg den sykkelen du syns ser best ut. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 men vet dere hvilke merker som synker minst? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 men vet dere hvilke merker som synker minst? 9217354[/snapback] Det kommer mye an på eieren. Og det kommer an på hvor langt den har gått og hvor gammel den er når den kjøpes, fordi prisen stabiliserer seg mer etterhvert. Lenke til kommentar
pjott Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Rieju IMO. Aprilia har jo best toppfart originalt, men Rieju har billige deler + det er et meget bra merke med kvalitet! Da jeg kjøpte min Rieju RS1, spurte jeg på tull i butikken hvor mye kåpa kosta på min og på en Aprilia RS50 som stod på siden. Tydelig greit svar; 400,- på Rieju RS1'en og 950,- på Aprilia'en. Gode sykler de Rieju'ene Lenke til kommentar
Johnsen90 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis du skal kjøre org, vil jeg anbefale derbi De går utrolig bra i oppoverbakker i forhold til andre mopeder og drar veldig godt på flata. Derbi har også mange trimmuligheter Lenke til kommentar
raymix Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 eg liker best rs 50 men det fordi eg har en selv, kjøre komforten er mye bedre men det er bare på de som er eldre en 05. de er ikke så stive å ekle å sitte på. men uansett så er derbi motorene etter min mening hakke bedre en am6, selv om eg syns det er lettere å skru å fikse på am6'n så holder derbien lengre å den er muli litt raskere.. det er min oppfatning da. kanskje litt lettere å trime am6'n? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Siden trådstarter er ny på forumet har moderator vært vennlig og endret emnetittelen for vedkommende. Les gjerne Nettiketten og tenk på hvordan du kan lage en beskrivende emnetittel neste gang slik at folk forstår hva tråden handler om uten å klikke seg inn i den. Geir Endret 9. august 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 ok, sorry da, men hva synes dere om rieju rs2 matrix PRO eller bare vanlig rs2 matrix 2006 mod eller nyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå