L.. Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg bruker opera og for det meste parten av tiden får jeg en feil helt oppe og helt nede. Dette samme hver gang. Jeg kan bruke forumet. Ingen problemer med det. :-? Det er bare litt surt å måtte bruke explorer for dette forumet. Det funket da bra før da!!! Warning: fopen("./templates/subSilver/cache/index_body.tpl.php", "w+") - Permission denied in /home/forum/www/includes/template.php on line 144 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /home/forum/www/includes/template.php on line 145 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /home/forum/www/includes/template.php on line 146 Warning: utime failed: Operation not permitted in /home/forum/www/includes/template.php on line 148 Håper det er bare min pc det er noe gale med. Er det samme med opera 7 beta. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Funker flott her (opera7b2). Prøv og skift template i profilen din, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg bruker opera og for det meste parten av tiden får jeg en feil helt oppe og helt nede. Dette samme hver gang. Jeg kan bruke forumet. Ingen problemer med det. :-? En liten feil i oppsettet. Fikset nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Herlig. Nå ble alt bedre. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 En "Feil" til er viss du bruker 1024x768 oppløsning Opera 7b2 så må du scrolle horisontalt i forumet... er snakk om par-tre piksler men dog, irriterende med den vannrette scroll-baren nederst.. Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 En "Feil" til er viss du bruker 1024x768 oppløsning Opera 7b2 så må du scrolle horisontalt i forumet... er snakk om par-tre piksler men dog, irriterende med den vannrette scroll-baren nederst.. Gjelder dette alle forum-sider i hardware-template eller kun enkelte tråder? (og samtidig ikke noe problem med www.hardware.no? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Dette gjelder forsåvidt alle HW.no's sider, ikke bare forumet. Ikke noe sånn irriterende ved det, men det blir liksom unødvendig med den ekstra scrollen nederst. Gjelder så vidt jeg vet i kun 1024x768 oppløsning. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Harden jeg å og jeg bruker ie6, hvem bryr seg, sikkert bare noe zoomegreier jeg ikke orker å tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå