dudley.no Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Noen som spiller denne? Testa ntsc versjonen av kamerat og synes den virker bra......noen som vet om jeg eventuelt med pal versjon kan spille mot kamerat LIVE med ntsc utgaven? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Noen som vet om det enkle Achievement på CoJ? Endret 5. august 2007 av Raul07 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Noen som spiller denne?Testa ntsc versjonen av kamerat og synes den virker bra......noen som vet om jeg eventuelt med pal versjon kan spille mot kamerat LIVE med ntsc utgaven? 9212647[/snapback] Helt gjennomsnitlig vanskelighetsgrad på de achievementene har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 veldig lette achievements, tok nesten alle singleplayer achievementsene og fullførte spillet i løpet av 1 dag, og fikk byttet det inn i 3 spill til samme verdi. så ble "gratis" achievements Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) gun var et bra spill Endret 5. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Call of Juarez er et helt greit spill. Ble imponert over utsikten fra fjellene osv. Endret 5. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spilte det litt på PC og digget plotet og omgivelsene. Blir det verdt å kjøpe det til 360? Spilte det aldri ferdig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette er også jeg nyskjerrig på! Vurdert å plukke det ned fra hylla et par turer, men ikke helt klart å løfte armen, enda.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har spelt det litt sjølv - synes det er utruleg bra faktisk. Blei veldig positivt overraska. Eg anbefalar det! Lenke til kommentar
regeli Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Grafikken var veldig bra. Gikk gjennom det på 5-6 timer. Skyte pil og bue i slow motion var drit bra! Pumpehagla + Presten = Jeg frelste alle, hehe. Får + for grafikk og gameplay. Får - Altfor kort spill. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 testa det online i går og synes det var veldig bra....må nok kjøpe denne jeg. Er vel begrenset hvor lenge jeg får låne........ Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan er spillet sammenlignet med Gun? Synes Gun var ganske kjedelig egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Testa demoen på PC for evigheter siden, og det virket kult nok. Nydelig grafikk da! Deilig med ett spill som ikke buker 300 forskjellige lag med filtere! Kjøper det ikke for "full pris", kjøper det når det blir billigere. Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som har det? Er det som Gun eller lignende? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå