TurtleMan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei.. Førj eg får skrevet dette, går jeg vel i blåskjerm så.. har kjøpt ny pc, msi o8n neo 4f, 8600gt, 3 gb minne, 680w psu. setter den opp og alt går helt fint med innstallasjon og xp og drivere osv, og når alt er i skjønneste orden kommer blåskjermer... får ikke sett alle tallene og stop mld på bsod, men det står: p17.sys usbechi.sys irql driver not less or equal noe sånt.. har formatert utallige ganger, men til ingen nytte.. blåskjermen bare kommer hele tiden plutselig, helt uten grunn.. hva er dette for noe? trenger dere info bare spytt ut.. trenger virkelig hjelp til dette, for jeg skjønner ingenting... hjelp... masse grafikk feil ser det ut som. får ikke kjørt 3dmark 03 klikker med en gang. har sendt inn grafikkkortet og det er ikke noe gale med det.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvilke skjermkort-drivere er det du har lagt inn? Og har du lagt inn oppdaterte drivere for hovedkortet ditt (chipset-drivere etc)? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 har lagt inn nyeste sk driver på nvidia.com, har også prøvd medulgt cd. har lagt inn hk drivere og og oppdatert fra msi live... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Blåskjermer er generelt minnefeil. Kan hende du har fått nokre defekte minnebrikker, prøv å test ei og ei minnebrikke inni slotten. Noko forskjell? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 har prøvd med en minne brikke, 2 og 3, og har satt inn en og formatert og innstallert bare for å virkelig sjekke.. fremdeles blåskjerm... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du har vel ikkje noko anna skjermkort du kan teste i? Kan hende skjermkortet ditt ikkje passer til hovudkortet av ein eller anna rar grunn. Har opplevd det sjølv Og det var med eit 6800 GS eller GT kort frå Xfx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå