SteffenMA Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vurderer å lakkere dashbordet i civic`n, fra grått til svart. Er dette gjennomførbart? Noen som har erfaringer med dette? Jeg har kjøpt inn hobbylakk og grunning fra biltema, men tenkte jeg skulle forhøre meg før jeg begynte med prosjektet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vurderer å lakkere dashbordet i civic`n, fra grått til svart. Er dette gjennomførbart? Noen som har erfaringer med dette? Jeg har kjøpt inn hobbylakk og grunning fra biltema, men tenkte jeg skulle forhøre meg før jeg begynte med prosjektet. 9212618[/snapback] He he jeg lakkerte faktisk hele dashbordet på min gamle Volvo 244 hvitt for maaaange år siden og det gikk veldig bra, jeg brukte ikke grunning men det var hardplast og holdt i de 3 årene jeg hadde bilen i hvertfall Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ok. Det var godt å høre. Da stikker jeg ut å prøver meg litt fram. Takk for hjelpen EDIT: For de som er interessert..det blir knallfint! hehe Endret 5. august 2007 av Krater Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vask med tynner > puss med fint papir > spray med plastgrunning > legg på filler > et par lag med lakk > klarlakk I hvert fall slik jeg ville gjort det. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Vask med tynner > puss med fint papir > spray med plastgrunning > legg på filler > et par lag med lakk > klarlakk I hvert fall slik jeg ville gjort det. 9213458[/snapback] Ja. Gjør nok det du sier der når jeg kommer til selve dashbordet, har bare tatt noen smådeler idag. Må vente til hodepinen går over først, glemte å ha på maske. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 bilder? 9213464[/snapback] Det kommer skal ta noen bilder nå. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Pass på å ikke få glans. Da skinner det i ruta, utrolig irriterende å kjøre med. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Pass på å ikke få glans. Da skinner det i ruta, utrolig irriterende å kjøre med. 9215841[/snapback] Hvordan unngår jeg dette da? Være forsiktig med klarlakken kanskje? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Velge matt lakktype vil jeg anta. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må få det så matt som mulig ja. Opplever ofte et forferdelig gjenskinn bare ved bruk av plastfornyer. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva med flocking? http://www.racefix.no/other_flocking.aspx Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hva med flocking? http://www.racefix.no/other_flocking.aspx 9222287[/snapback] Dæven det var knalltøft! Men det var noe langtekkelig dessverre..skal bli ferdig fortest mulig og. Skal inn med anlegg og fikse rust, så timeplanen begynner å bli full. Men tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå