Alastor Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Yes, det er søndag, jeg er sulten og har lyst til å bestille hjemkjørt mat. Da jeg er helt ny i Trondheim har jeg ikke peil på hvem som har best value for money, så derfor spør jeg dere forumbrukere om tips . Jeg er glad i gode burgere, samboer liker asiatisk også. Så fyr løs! Jeg skal bestille om en time eller to . Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Postet i dag, 17:04 Jeg skal bestille om en time eller to Sulten nå? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ja, småhungrig som man sier...ser ut som vi prøver ut Omartins vi. Så får vi se på kvaliteten . Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sesam eller noe sånt ved studentersamfunnet skal visst være best i verden. Aldri vært der selv og aner heller ikke om de leverer, men jeg hører kameratene mine som bor i Trondheim skryte av stedet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 De leverer ikke, hehe. Uansett så bestillte jeg fra O'martins. Maten kom 30 min etter at jeg hadde bestillt. Og burgern var GOD! . Stor, godt kjøtt og passe med ekstragreier på burgeren. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sesamburgeren stiller i en klasse for seg! Eneste gang jeg har fått bedre burger var en elgburger jeg fikk i Elverum etter åtte dager på havregrøt da jeg var på kanotur. Tror Sesam har vunnet prisen for byens beste burger noe slikt som 18 år på rad nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kebab Durum fra Oska. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sesamburgeren stiller i en klasse for seg! Eneste gang jeg har fått bedre burger var en elgburger jeg fikk i Elverum etter åtte dager på havregrøt da jeg var på kanotur. Tror Sesam har vunnet prisen for byens beste burger noe slikt som 18 år på rad nå. 9216816[/snapback] Litt OT, men elgburger er faktisk drit godt. Selv om tilbehøret på "Soppen" i Elverum er litt kjedelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Szechuan restaurant I mine øyne den beste kinamaten i Trondheim. Ser at du har fått deg mat, men nå vet du det til en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå