espinoza Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har Asus M2N-E hovedkort i den ene maskinen min og skal bygge om den andre. Er det noen hovedkort som er å anbefale framfor det kortet jeg har fra før? Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 I min egen søken etter nytt hk,havnet jeg HER Ser da forøvrig at det AM2 kortet jeg har er ranket som nr 2 overall der. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har Asus M2N-E hovedkort i den ene maskinen min og skal bygge om den andre.Er det noen hovedkort som er å anbefale framfor det kortet jeg har fra før? 9212370[/snapback] De fleste... Asus M2N32-SLI Premium Vista, Crosshair kan jeg anbefale på det sterkeste. Ellers får du gjerne det du betaler for. Spørs hvor mye du vil legge i det. Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har både M2N32 WS PRO og Crosshair, og begge får min varmeste anbefaling som entusiastkort. Sistenevnte er et lite hakk bedre til ekstremtweaking, mens WS PRO er til de grader spekket med finesser. Begge kortene er meget stabile, velutrustede, og brukervennlige (til tross for at de er blant de aller mest avanserte på markedet). Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan anbefale Asus M2N-SLI deluxe. Storebroren til det du har. Mange som er fornøyd med det. Relativt billig og. https://prisguiden.no/product.php?productId=46022 Ellers så er Asus M2R32-MVP et godt alternativ. Skal være skikkelig god overklokker, men har ikke prøvd det selv. Et rimelig alternativ. https://prisguiden.no/product.php?productId=54437 Lenke til kommentar
Cade Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg var på netshop i dag og hentet meg M2N32 WS PRO og førsteintrykket mitt er hvertfall: Konge! Nå valgte jeg dette kortet først og fremst på grunn av antall SATA2 kontakter (9!) men jeg ser i tillegg ut til å ha fått alt jeg kan ønske meg med på kjøpet! =) Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du blir neppe skuffet. Et mer komplett hovedkort skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå