Gå til innhold

Musa dobbelklikker når jeg trykker 1 gang :S HELP!


Anbefalte innlegg

Har vært inne på kontrollpanel og inne på mus der men der er det ingen ting som står på som foråsaker det ...

 

skjer ikke ved hvert trykk men ganske ofte la oss si 80% av muse trykkene blir doble selv om jeg bare trykker en gang.

 

Det er veldig ille da det er pain å merke en tekst og i Oblivion går jeg glipp av masse storieline da jeg stort sett bare for hørt/lest annenvær setning av det folk sier også bruker jeg opp staven min dobbelt så fort :(

 

Håper noen kan hjelpe.

 

Har ikke vært sånn før nå i det siste ......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update: har ikke fått testen den på laptopen ennå, men nå akkurat quad trykken den (fire ganger) selv om jeg bare trykket engang og noen ganger skjer det at den trykker tre ganger :dontgetit::dontgetit: (trykket kun smiley 1 gang)

 

Er det mulig at musen kan ha blitt sånn begrunna den er gammel på 3-4dager ca. for da var den helt normal :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Update: har ikke fått testen den på laptopen ennå, men nå akkurat quad trykken den (fire ganger) selv om jeg bare trykket engang og noen ganger skjer det at den trykker tre ganger :dontgetit:  :dontgetit: (trykket kun smiley 1 gang)

 

Er det mulig at musen kan ha blitt sånn begrunna den er gammel på 3-4dager ca. for da var den helt normal  :hmm:  :hmm:

9215767[/snapback]

 

:hmm:

 

 

prøvd troubleshoot?

Lenke til kommentar

Har samme problemet med min copperhead. Utrolig irriterende til tider...

 

Tror jeg bare skal gå til innkjøp av ny mus...

 

Tester en ting nå foresten: dobbelklikk speed i programvaren som fulgte med musa..

 

Setter denne på kjappere.. Mindre dobbeltklikking så langt..

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har samme problemet med min copperhead. Utrolig irriterende til tider...

 

Tror jeg bare skal gå til innkjøp av ny mus...

 

Tester en ting nå foresten: dobbelklikk speed i programvaren som fulgte med musa..

 

Setter denne på kjappere.. Mindre dobbeltklikking så langt..

9216496[/snapback]

 

 

Hei

 

Jeg har samme problemet. Men jeg er ganske sikker på at dette er en "softwarefeil"

 

Det at jeg kan si at dette er en softwarefeil er på grunn av at dette gjelder kun en bruker på denne maskinen. Jeg har 3 brukere på maskinen, det er bare den ene brukeren som har dette problemet.

 

En annen ting er at på denne brukeren som har dette problemet, så er alle navnene på ikonene på skrivebordet understreket.

 

Jeg har vært inne på musalternativer og kikket, men jeg kan ikke finne noen instillinger på dette.

 

Arnt

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Samme problemet her med min G7. Utrolig irriterende. Begynte for max. 1 mnd siden, husker ikke akkurat når. Jeg -tror- det skjer sjeldnere når jeg har stilt ned hastigheten på dobbelklikking, uten at jeg har utført noen vitenskapelige tester på det. Vil si det forekommer omtrent hvert 10.-20. klikk, men det er helt tilfeldig.

 

Noen som har noe mer info om dette? Lurer på om jeg skal ta den tilbake dit jeg kjøpte den, men det er jo litt teit dersom det er en software-feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...