quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 det er irriterende mange nye spill som kommer ut nå( )(da mener jeg dårlige)... Hvilke nye spill er ordentlig bra? Hitman 2: silent assisin noe og samle på? noen andre? Liker third og first person shooter action og adventure. Hvilke spill er det verdt og bruke spenn på? takker ______________________________________________________ hmm.... ______________________________________________________ Hmm.... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jAjA.. DoOm3 kAnSjE mEn DeT eR jO iKkE UtE EnDa mEn SoLdIeR oF fOrTuNe eR jO GaNsKe bRa dA eLlEr DeUs eX, mIn PeRsOnLiGe FaVoRiTt... eLlEr pRoJeCt iGi.. oM dU lIkEr sTrAtErGi kAn dU jO tEsTe C&C gEnErAlS nÅr dEt kOmMeR uT 7.FeBrUaR Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 silEnT aSsASSin eR JamMenSant1 vÆrT sCHpenna, aSS! ÅGså BattLEfIelD NiTtenFørTItO er skIkKelIg sCHpaAa2k. omG pLz MaO2k. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har ikke hatt så vondt i øynene på lenge. If I were God I would KILL YOU GUYS! :wink: Idiot thread! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det beste rådet jeg kan gi til folk som spør om slike ting er lese tester/omtaler. Slike tekster er vanligvis mye mer informerende og riktig vurdert enn et lite råd fra Ola på 10 som akkurat prøvde The Sims hos en kamerat før han måtte hjem til middag. Men uansett, skal du f.eks ha et FPS-spill er jo Hitman 2 heftig. Unreal Tournament 2003 og Battlefield 1942 er veldig gode og ekstremt populære online-spill. Når det gjelder 3. persons skytespill er vel Mafia det beste av det nyere slaget (har du ennå ikke spilt Max Payne er det fortsatt veldig godt). Adventure, en kategori ikke jeg er så veldig glad i, så har vi jo Syberia som har en ekstrem grafikk og ellers bare bra. Det nye Zanzarah: The Hidden Portal som er blirr vel mottatt av anmelderne verden rundt (ikke så vel som Syberia da). Lykke til! NB! Drit i det emne neste gang da, det er veldig plagsomt å lese. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har ikke hatt så vondt i øynene på lenge.If I were God I would KILL YOU GUYS! :wink: Idiot thread! Enig, jeg måtte bare demorstrer hvor irriterende det er. Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 skal prøve og la være med DeNnE TyPe TeKsT neste gang! (tokk hintet ) :oops: TAKK FOR REPLAYENE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 er det irriterende mange spill som kommer ut ? HUFF... jeg håper inderlig de utsetter unreal 2, doom3,postal 2 og generals til 2004-2005.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hehe bra:) jeg kan jo egentlig ikke klage [ta en titt på nicket mitt:] skrev "|33-|- s|>3@|<" før Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har ikke hatt så vondt i øynene på lenge.If I were God I would KILL YOU GUYS! :wink: Idiot thread! Enig, jeg måtte bare demorstrer hvor irriterende det er. Jeg forsto det, men pass deg, fordi neste gang skriver jeg oppned bare for å iritere deg. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har ikke hatt så vondt i øynene på lenge.If I were God I would KILL YOU GUYS! :wink: Idiot thread! Enig, jeg måtte bare demorstrer hvor irriterende det er. Jeg forsto det, men pass deg, fordi neste gang skriver jeg oppned bare for å iritere deg. Oii så sint:) stått op på galt ben? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har ikke hatt så vondt i øynene på lenge.If I were God I would KILL YOU GUYS! :wink: Idiot thread! Enig, jeg måtte bare demorstrer hvor irriterende det er. Jeg forsto det, men pass deg, fordi neste gang skriver jeg oppned bare for å iritere deg. Oii så sint:) stått op på galt ben? Evt. feil piller.. :- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå