FnoFFen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er ute etter et visningsprogram for jpg-filer med visning i fullskjerm samt mulighet for manuell fremføring av lysbildeshow. Jeg ønsker også å ha gode zoom-muligheter i fullskjem-modus. Bruker så langt Picasa, men har ikke funnet ut hvordan man zoomer i fullskjerm (det går vel ikke?) - dessuten liker jeg ikke lagringsmetoden i Picasa. Jeg foretrekker å lagre i mitt eget katalogsystem. Programmet behøver ikke nødvendigvis være gratis - kan alltids betale noen hundrelapper for et godt program. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hva med fast stone som du finnerher Lenke til kommentar
FnoFFen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 hva med fast stone som du finnerher 9212323[/snapback] Ja, Faststone er forsåvidt bra, men bildene fremstår mer "grovkornet" i Faststone enn i andre programmer uten at jeg skjønner hvorfor. Kanskje noe som kan stilles inn..... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Photoshop Elements 5 har det du er på jakt etter, en koster ca 600 kr. ACDSee er også bra. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bruker http://www.irfanview.com/ her. Brukt det i alle år, og er godt fornøyd med det. Gratis er det også. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg bruker som regel XnView, som også er gratis. Zoomer inn og ut med musehjulet, så det bør fungere bra også med en fjernkontroll for PCen (husker jeg så en hos Clas Ohlson for en stund siden, kostet et sted mellom 300 og 400 kroner og hadde en slags tommejoystick). Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hva med fast stone som du finnerher 9212323[/snapback] Ja, Faststone er forsåvidt bra, men bildene fremstår mer "grovkornet" i Faststone enn i andre programmer uten at jeg skjønner hvorfor. Kanskje noe som kan stilles inn..... 9212501[/snapback] Velg "Settings" og "Smooth" så får du interpolert flere punkter. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Personlig foretrekker jeg å bruke Thumbsplus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå