batigoal Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg lurer på følgende. Har bærbar som er tilkoblet strømuttak. Bør jeg da fjerne batteriet så lenge maskinen gå på strøm? Kjell A Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hepp! Jeg leste nylig en artikkel om dette på DinSide.no: http://www.dinside.no/php/art.php?id=318159 God lesning! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg lurer på følgende. Har bærbar som er tilkoblet strømuttak. Bør jeg da fjerne batteriet så lenge maskinen gå på strøm? Kjell A 9212148[/snapback] Det er så absolutt ingen dårlig ide! Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg lurer på følgende. Har bærbar som er tilkoblet strømuttak. Bør jeg da fjerne batteriet så lenge maskinen gå på strøm? 9212148[/snapback] Hvis laptopen din lader batteriet uansett, såsnart man setter strømmen på, så kan det å fjerne batteriet være en god ide. Noen laptopprodusenter (fx. IBM/Lenovo) tilbyr en sperre i programvaren som hindrer laptopen fra å lade batteriet over en viss brukerbestemt grense, selv når strømmen er på. I så fall er det mindre plunder å la batteriet sitte og styre slikt i programvaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå