Digitalis Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Når jeg prøver å installere Abit EQ på mitt nye Abit AN-M2 HD hovedkort får jeg melding om å logge inn som admin og kjøre programmet om igjen. Dette selv om jeg har logget inn som admin, skrudd av brannmur og antivirusprogram. Har hentet Abit EQ på nettet og prøvd fra medfølgende disk, men ingenting hjelper. Det er ikke mulig å avinstallere programmet heller. Da ber maskinen om en ukjent disk som er nødvendig for å fullføre installasjonen. Når maskinen starter kommer det en melding om "Skin Failure" og Abit EQ bare forsvinner. Noen som har hatt liknende problem? Har søkt på Abit sine sider og her på Forumet men finner ikke noe som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Nå har jeg Googlet problemet mitt. Det finnes hundrevis av linker til dette på spansk, tysk og engelsk. Er tydeligvis et vanlig problem ute i verden, og ingen har til nå funnet løsningen på dette. Må bare vente til Abit kommer med en oppdatering på programmet. Hovedkortet ble lansert i April i år, så det kommer vel noen oppdateringer om ikke alt for lenge. Endret 6. august 2007 av Digitalis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå