Moff Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) jeg har sett litt rundt på sida her og blir bare forvirra av alle talla og Bokstavene Jeg har aldri hatt egen pc, så nå tenkte jeg det var på tide etter en hel sommer med sommerjobbing. Men problemet er at jeg har like mye peiling på dette som på Arizona føvlekk stevne 1993. Pc en jeg brker nå er en "familie pc" som 4 personer bruker like mye, en fyller den opp med musikk og spill, en fyller den opp med ALT mulig vas en fyller den opp med bilder og dokumenter og ting ho ikke vet hva er, og jeg fyller den opp med spill for det meste. Starter jeg et spill går det ikke lang tid før den blir sykt varm og slår seg av som oftest. Vi har hatt den siden Mars 2003 =P nok om det (hey det rimte ) men siden ikke jeg har peiling og har litt over 10tusen til bruk så klikka jeg meg inn på det første jeg så på Komplett .no = se Og lurte på om dette er bra for pengene. Jeg har hverken skjerm,mus tastatur. jeg bruker -online spill - spill- spill - surfing - og en film now and then BEklager for min uvetenhet, jeg skammer meg, takk for alle svar Endret 5. august 2007 av Moff Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sikker mye PC for pengene, men en smule svagt skjermkort vil jeg si. Skal se hva jeg kan hoste opp. Klarer du å bygge PC selv? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Takk for svar : ] Klarer du å bygge PC selv? Tror ikke det når jeg har såpass lite peiling, men hadde sikkert gått på et vis.. med en kompis Endret 5. august 2007 av Moff Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er nok en "best i test" pc fra en av nettsidene som er best ja. Hvis du får tak i en med Geforce 8800 kort, så har du en ganske bra pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå