jojo72 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har satt opp et trådløst nettverk med følgende utstyr: D-link DI-614+ 2 stk D-link DWL-650+ PCMCIA kort 1 stk D-link DWL-520+ PCI nettverk kort Tilkoblet mot ADSL modemet. Datamaskiner baserer på Win98/Me, og hardware driver var korrekt installert og nettverk oppsettet satt opp riktig måte. Men dette oppleves at nettet begynner å "dø" gradvis (signal blir borte) etter et døgn at alle arbeidstasjoner måtte restarte på nytt slik at signalstyrke på panelet vises full. Noe som har opplevd det samme? JOJO. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hadde problemer med at nettverket datt ut tidvis (614+), men ikke slik som du beskriver det.. Det jeg ville anbefalt var enten å resette (ikke restarte) ruteren, og konfigurere den på nytt. Hvis ikke det hjelper så bør du oppgradere firmwaren.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hadde den samme ruteren selv og hadde masse problemer... mitt største problem var at den kuttet forbindelsen/restartet seg hele tiden. Har lest om problemet ditt også på diverse utenlandske forum. Jeg har brukt **** så mye tid på å løse problemene, men funnet ut at det ikke nytter... Den D-link ruteren fungerer rett og slett dårig med PPPOE oppkobling (ihvertfall telenor). Har prøvd hver eneste firmware som finnes, og de nyeste fungerte bare dårligere... Hvis det ikke er lenge siden du kjøpte den ville jeg prøvd å få byttet den, om mulig reklamert uansett. Firmware i ruteren er full av bugs og D-link burde ha ventet en god stund med å slippe den ruteren... Kan ikke fatte og begripe hvorfor den scorer så høyt i diverse tester.. Selv fikk jeg byttet den i en Linksys som fungerer utmerket!! Internett tilkoblingen har nå vært oppe i 3 uker uten et eneste dropp!! Etter min mening er D-link 614 rett og slett et møkkadårlig produkt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå