OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 8800GTX finnes ikke i 320Mb versjon. 9217518[/snapback] du tror kanskje ikke jeg mente gtSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jo, fikk det med meg må Men som de andre sier, det er ikke nødvendig med så mye dilldall... Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hmm har nettop søkt lit rundt på nette om 9800GTX, kansje jeg venter hmm men må keg da bytte ut noe annet? feks HK eller no? noen som vet hvor mye det kommer til og koste ca? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Det er ingen spill i dag, og på en lang stund som kan gjøre seg nytte av en 4-kjerne prosessor. (Veldig få andre program óg). Kjøp heller en kraftigere dobbeltkjerne. 9212043[/snapback] Det er spill i dag, feks Supreme Commander gjør nytte av det. Og enda viktigere: at det ikke kommer spill "på en lang stund" er absolutt ikke sant, feks Crysis gjør seg god nytte av en quad, og sikkert samme med de fleste spill som kommer ut utover, alan wake, quake wars, osv osv.. Utviklingen går fortere enn man tror, og jeg regner med han tenker å ha pc-en i mer enn et kvartal (altså om 3mnd er det få gamere som vil vurdere dual core framfor quad core, er min spådom ihvertfall ). Med andre ord er quad core mye mer "skalerbar" framover i tid enn dual core. Sier seg selv at quad vil flytte mer data per tidsenhet enn dual når den kjører på en dobbelt så stor vei, om enn litt saktere (og støtte for dette er som sagt ikke så lenge til som mange gir inntrykk av). edit: presisering Endret 6. august 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) hmm kansje kjøpe et billigere skjermkort også oppgradere når de nye kommer? va snakk om noe annet som va nytt som kommer ddr3 pc-e 2,0 osv når kommer det? er det verdt og vente? har det veldig mye og si? vill helst ha pcen før skolestart hehe men. vess det har veldig mye og sei så vent eg (så eg ikke drit på drage og opsette bi utdatert? eller nå sånt rett etter eg har kjøpt det?) va non som nevnte å droppe raptordisk og heller kjøpe bedre lydkort...hvilke lydkort da? Edit: hmm er systeme såpass bra at det går ant og oppgradere når det nye kommer? bare og bytte ut de game delene liksom? Edit2: e det nån som kan førklar ka det nye er? og ka det her og si? Endret 6. august 2007 av woulf Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 woulf: les forumets retningslinjer! Det gjelder retningslinjene til alle andre forum du måtte være regisrert på og. (les pungt 9) Og på dette forumet skriver vi bokmål eller nynorsk. Ingen dialekt eller fjortis slang. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) woulf: les forumets retningslinjer! Det gjelder retningslinjene til alle andre forum du måtte være regisrert på og.(les pungt 9) Og på dette forumet skriver vi bokmål eller nynorsk. Ingen dialekt eller fjortis slang. 9226199[/snapback] du er moderator du eller? Endret 7. august 2007 av twintip Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Wannabe-moderator, ihvertfall Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Wannabe-moderator, ihvertfall 9228081[/snapback] haha, ja edit: skap-moderator Endret 7. august 2007 av twintip Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 er ikke fjortiz slang det er ranværing menne ok hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå