Gnomas o.O Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) ok har no mekka ei lista tell en ny pc http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...F8-6C5DFBB28AD9 noen innlegg? pass alt? trur da eg har huska alt den her ganga? på forhånd takk Endret 5. august 2007 av woulf Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 tror med hånda på hjertet du ikke trenger de ram heatsinkene , er greie sinks på dem fra før av , Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Som Nokia_dell sier, de kjøleribbene på Corsair ram'en er bedre en de løse du har tengt å kjøpe. Til lagringsdisk kjøper du Western digital i stedet. Og bytt ut LG dvdbrenneren med en NEC. Det er ingen spill i dag, og på en lang stund som kan gjøre seg nytte av en 4-kjerne prosessor. (Veldig få andre program óg). Kjøp heller en kraftigere dobbeltkjerne. Glemte en "en" Endret 5. august 2007 av k-orm Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Som Nokia_dell sier, de kjøleribbene på Corsair ram'en er bedre en de løse du har tengt å kjøpe. Til lagringsdisk kjøper du Western digital i stedet. Og bytt ut LG dvdbrenneren med en NEC.Det er ingen spill i dag, og på en lang stund som kan gjøre seg nytte av en 4-kjerne prosessor. (Veldig få andre program óg). Kjøp heller en kraftigere dobbeltkjerne. Glemte en "en" 9212043[/snapback] oi, der var det mye unødvendig... jeg gikk på samme smellen første gang jeg kjøpte meg "monster" til 25k kjøpte alt mulig dilldall og masse rart som jeg ikke trengte. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 For 4Gb minne kan det være en fordel med 64bit OS. Med kun 32bit får du ikke utnyttet mer enn ca 3Gb. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) åssn vet jeg at det er 64bit? Edit: tenkte systeme skulle kunne kjøre sli hvis jeg finner ut av at jeg trenger det en dag? er det bare og plugge i et till skjermkort eller nå noe av komponentene forandres? Endret 5. august 2007 av woulf Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 O kom på en ting! kommer alt til og passe i kabinette? forje eg bygga gikk det bære på millimetern! bære så vidt vefta tell cpu`en ikke tar borti plexi glasse Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bump... 9212932[/snapback] NZXT ZERO er et fint kabinett masse plass Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 har du link til det kabinette? Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 har du link til det kabinette? 9213858[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327365 Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bump... 9212932[/snapback] NZXT ZERO er et fint kabinett masse plass 9213569[/snapback] Har du NZXT Zero? om du kan dele noen meninger? Selv skal jeg også kjøpe NZXT Zero.. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bump... 9212932[/snapback] NZXT ZERO er et fint kabinett masse plass 9213569[/snapback] Har du NZXT Zero? om du kan dele noen meninger? Selv skal jeg også kjøpe NZXT Zero.. 9214179[/snapback] har det ikke nei, men har endret min mengin angående kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336849 Cooler Master Cosmos er min favoritt til nå, SKAL ha det! Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 SE HVA DU KAN FÅ TIL SAMME PRIS!!! Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 SE HVA DU KAN FÅ TIL SAMME PRIS! 9214298[/snapback] Så er det en god del der som mangler da.. Lydkort, CPU-kjøler, Viftekontroll, OS.. Og hva faen skal man med to 8800gtx nå? De korta der kommer til å bli late om du kjøper det nå.. får faen ikke brukt 25% av dem engang! Dessuten.. XTversjon.. bare dumt.. klokk heller selv og spar de hundre kronene.. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 SE HVA DU KAN FÅ TIL SAMME PRIS! 9214298[/snapback] Så er det en god del der som mangler da.. Lydkort, CPU-kjøler, Viftekontroll, OS.. Og hva faen skal man med to 8800gtx nå? De korta der kommer til å bli late om du kjøper det nå.. får faen ikke brukt 25% av dem engang! Dessuten.. XTversjon.. bare dumt.. klokk heller selv og spar de hundre kronene.. 9214331[/snapback] vet, XT versjonen er satt ned i pris nå så bare tok de men er liksom ikke det som er poenget, poenget er at han kan ha bedre hardware hvis han ikke putter i alt mulig rart som han egentlig ikke trenger. Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 SE HVA DU KAN FÅ TIL SAMME PRIS! 9214298[/snapback] Så er det en god del der som mangler da.. Lydkort, CPU-kjøler, Viftekontroll, OS.. Og hva faen skal man med to 8800gtx nå? De korta der kommer til å bli late om du kjøper det nå.. får faen ikke brukt 25% av dem engang! Dessuten.. XTversjon.. bare dumt.. klokk heller selv og spar de hundre kronene.. 9214331[/snapback] vet, XT versjonen er satt ned i pris nå så bare tok de men er liksom ikke det som er poenget, poenget er at han kan ha bedre hardware hvis han ikke putter i alt mulig rart som han egentlig ikke trenger. 9214353[/snapback] Om han vil sove om natta så er jo viftekontroll bra da Dessuten.. kall CPU-vifte, OS, Brenner, vifte og strømuttak noe han ikke trenger a han kunne sikkert sluppet litt på lydkortet ned til den vanlige Fatal1ty Professional til 1200 kr men ellers så er alt sammen helt nødvendig om han skal først bruke så mye penger Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 SE HVA DU KAN FÅ TIL SAMME PRIS! 9214298[/snapback] Så er det en god del der som mangler da.. Lydkort, CPU-kjøler, Viftekontroll, OS.. Og hva faen skal man med to 8800gtx nå? De korta der kommer til å bli late om du kjøper det nå.. får faen ikke brukt 25% av dem engang! Dessuten.. XTversjon.. bare dumt.. klokk heller selv og spar de hundre kronene.. 9214331[/snapback] vet, XT versjonen er satt ned i pris nå så bare tok de men er liksom ikke det som er poenget, poenget er at han kan ha bedre hardware hvis han ikke putter i alt mulig rart som han egentlig ikke trenger. 9214353[/snapback] Om han vil sove om natta så er jo viftekontroll bra da Dessuten.. kall CPU-vifte, OS, Brenner, vifte og strømuttak noe han ikke trenger a han kunne sikkert sluppet litt på lydkortet ned til den vanlige Fatal1ty Professional til 1200 kr men ellers så er alt sammen helt nødvendig om han skal først bruke så mye penger 9214374[/snapback] og når han først skal bruke så mye penger kan han vel spytte i 2000 til så får han med alt + alt det digge, men sant nok; ville ha venta til 8900/9800 kommer, og PCI-e 2.0 og kanskje DDR3 Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hmm ja har et poeng der...spytte i 2000kr til hva? når kommer ddr3 osv? hehe må jeg vente lenge da? hadde tenkt og få pcen ferdig og klar til før skolestart hehe Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hmm ja har et poeng der...spytte i 2000kr til hva? når kommer ddr3 osv? hehe må jeg vente lenge da? hadde tenkt og få pcen ferdig og klar til før skolestart hehe 9217363[/snapback] jammen daså! kutt ut raptor disken da vettu, og ta lydkort i stedet;) eller ta 2x 8800gtx 320 i stedet like bra ytelse opp til 1600x1200 oppløsning Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 8800GTX finnes ikke i 320Mb versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå