Latskap Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det går buss fra tigeren ( 74 bussen ) det tar ca 15 min. Jeg gikk på skole der nede før, levde på den bussen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Compomaster er ett fint program som setter opp brackets Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det går buss fra tigeren ( 74 bussen ) det tar ca 15 min. Jeg gikk på skole der nede før, levde på den bussen. 9241887[/snapback] hvor mye koster den bussen? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 22 kr for voksne, også er det vel 11 for barn (?), så sant man kjøper billett før man går på bussen, på bussen er det 30 for voksne, men jeg har ikke peiling på hva det er for barn. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg vet. Det var dårlig, men jeg får unnskylde meg med at jeg var drittlei alt jeg måtte ordne på forhånd for å få det til og ikke tenkte så mye over det. Skal prøve å gjøre det bedre til denne gangen, selvom vi sikkert ikke blir så mange nå. 9238731[/snapback] Husk at du kan be andre om hjelp til organisering. Hvor lenge varte kampene forrige gang? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Blir det tatt med førstehjelpsskrin? Jeg har en tendens til å slå meg, ulykkesfugl . Skal forklare hvorfor: Her om dagen, så tråkka jeg i et hull i gangstien og gikk rett på trynet og fikk endel skrubbsår, samme dagen så skalla jeg i en dør som var stengt og fikk en svært kutt over nesa. Og på skolen eller når jeg spiller fotball generelt, så har jeg en tendens til å skade meg, få ballen i trynet, magen, snuble i ballen, bomme på ballen slik at jeg går rett på trynet og skraper opp armer og bein Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er hjelpekorpsmedlem, så jeg kan helt fint sitte og ignorere at du blør ihjel med visshet om at jeg har kompetansen til å utøve førstehjelp om jeg ser noen egen vinning ved det. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 22 kr for voksne, også er det vel 11 for barn (?), så sant man kjøper billett før man går på bussen, på bussen er det 30 for voksne, men jeg har ikke peiling på hva det er for barn. 9242240[/snapback] 11 kr hvis du kjøper fra automat, 15 hvis du kjøper i bussen. Barn altså. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 @Aidskake: Du kan egentlig sette meg opp som medic i førstepost, jeg kommer ikke til å spille fotball tenker jeg, men jeg kan komme med gjennomtenkte forslag i retning "kneet ditt skal være på andre siden av benet, hink deg på legevakta en tur du". Har et bestått førstehjelpskurs og medlemskap i Røde Kors å lene meg på. Førstehjelpsutsyr er mangelvare, men det kunne nok vært en ide å hatt når et lass med innesittere samles for fysisk aktivitet ute Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Førstehjelpsutsyr er mangelvare, men det kunne nok vært en ide å hatt når et lass med innesittere samles for fysisk aktivitet ute 9243057[/snapback] Innesittere? Please. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Førstehjelpsutsyr er mangelvare, men det kunne nok vært en ide å hatt når et lass med innesittere samles for fysisk aktivitet ute 9243057[/snapback] Innesittere? Please. 9243115[/snapback] *kremt* Anarchy Online *host* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 *kremt* Anarchy Online *host* 9243155[/snapback] Aldri hørt om. *Alle filmene noensinne*, derimot. *Host* Men jeg lurer litt på hvor mange av de vel 20 som er påmeldt som faktisk har tenkt å spille. Har du tallet Aidskake? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Noen spørsmål til arrangøren(e): Hvor lang tid tar det fra Tigeren til Ekebergsletta? (Tenker på oppmøte for de som reiser direkte dit) Blir det noen som tar seg av verdisakene mens andre spiller? Hvordan skal oppdelingen til lag foregå? (Hvis det ikke er avgjort, kan jeg foreslå loddtrekning. Fair play.) Og leste tidligere at frøkenen over skulle ta med ball. Det bør taes med flere baller av opplagte grunner. 9241353[/snapback] Ta under 10 min med buss. Koster 22 for folk fra 16 og oppover, med mindre du kjøper billett på bussen. Da koster det 30. De som ikke spiller kan se til verdisakene under kampene. Når det gjelder lagfordeling, kan vi godt trekke lapper. Sist gang stilte e-tv med eget lag, og resten bare delte seg. Så ut som det ikke var noe problemer da, men spiller ingen stor rolle hvordan det blir for min del. Frøken? Knis. Joda, kan godt ta med flere baller for min del, men det så ikke ut som det var noe stort behov for det sist. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mange takk for svar. Jeg skal ikke ta bussen, jeg skal kjøre selv. Da vet jeg noenlunde når jeg burde være der. Ja vel, da lar vi folket avgjøre lagene. Kjøpte meg ny ball i dag så treningen starter til helga. Kan ta med den for sikkerhetsskyld. Glemte å spørre om en ting til da: fellesmøtepunkt på sletta? Bare å følge mengden eller? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Men jeg lurer litt på hvor mange av de vel 20 som er påmeldt som faktisk har tenkt å spille. Har du tallet Aidskake? 9243543[/snapback] Eneste som har sagt han ikke skal spille, er Iceman. Så antar og håper resten er med, istedenfor å være kjipe tilskuere =P Så da er vi 16 hittil. Skal mase litt på Killerquo, bazukh, Jesper Karsrud og Intimvask til å bli med også. Glemte å spørre om en ting til da: fellesmøtepunkt på sletta? Bare å følge mengden eller?9243840[/snapback] Fant hverandre lett forrige gang. Vi spilte på høyre side for hallen, når du står med hallen foran deg. Er ingen garanti for at det er ledig der igjen men. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi kan sende noen "moles" for å sørge for at ingen tar banen(e). Hehe. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Men jeg lurer litt på hvor mange av de vel 20 som er påmeldt som faktisk har tenkt å spille. Har du tallet Aidskake? 9243543[/snapback] Eneste som har sagt han ikke skal spille, er Iceman. Så antar og håper resten er med, istedenfor å være kjipe tilskuere =P 9243880[/snapback] Jeg er iallefall IKKE med. Jeg joiner Iceman som medic i tilfelle^^ Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Er det mange her som allerede bor på nordstrand eller? Ekskludert holmelia osv da ( karlsrud, brannfjell, ekeberg, bekkelaget, nordseter osv.) glem det, mange som bor i oslo? Endret 9. august 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Er det mange her som allerede bor på nordstrand eller? Ekskludert holmelia osv da ( karlsrud, brannfjell, ekeberg, bekkelaget, nordseter osv.) glem det, mange som bor i oslo? 9244126[/snapback] Bor rett utafor, 10 min kjøring for å komme inn i sentrum.. Endret 9. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi kan sende noen "moles" for å sørge for at ingen tar banen(e). Hehe. 9243949[/snapback] Tror ikke det blir noe problem med 20-30 baner der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg