Dorian Gray Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da sier vi at det må være minst like mange jenter som gutter som overnatter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skriv meg opp som nøler, er halvannen måned unna 16 når The Ultimate Showdown - HW Edition starter, litt usikker på om jeg kan akkurat da, så da får jeg heller nøle. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men nei. Det er uaktuelt å ha 20 nerder her. 9226708[/snapback] Ikke nødvendigvis alle som er nerder her da.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Støttes! At vi henger på forumet stempler ikke oss som nerder med en gang. For ordens skyld, nevner jeg også at jeg fikk kun 40 poeng på nerde-testen. Endret 7. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Lol da har dere hvertfall ikke sjangs. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men nok OT! Inkludert meg selv ^^ Endret 7. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Lol da har dere hvertfall ikke sjangs. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men nok OT! Inkludert meg selv ^^ 9228644[/snapback] Fikk 68% jeg Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Må ikke la denne tråden forsvinne flere sider bakover, blir ikke mange deltagere av det. =} Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Nei, men blir det sånn at 3/42 sider faktisk handler om temaet, så er det litt dumt også. Prøv å holde det nogenlunde relatert til det det er snakk om. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg og Tiamin har matchende drakter fra løkkedagene, og må derfor være på lag. Team Wernham-Hogg har tryouts dagen før. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men nei. Det er uaktuelt å ha 20 nerder her. Hva med 19 nerder og en slask da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal ikke være på lag med Pai. Han prøver å tvinge meg til å flashe for å distrahere det andre laget. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Flashe piercingen?9236652[/snapback] Alle tre. Hva med 19 nerder og en slask da? 9236609[/snapback] Fortsatt aktuelt. Endret 8. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er med som dommer igjen. Må jo gjenta suksessen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er med som dommer igjen. Må jo gjenta suksessen.9236822[/snapback] Du var tidenes dommer/waterboy. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal gjøre alt for å komme, selv om jeg i så fall kommer litt sent Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg og Tiamin har matchende drakter fra løkkedagene, og må derfor være på lag. Team Wernham-Hogg har tryouts dagen før. 9236540[/snapback] Løkkedagene ja. Noen av dere fra Oslo som har vært borti Indoorfotball/Løkke-cup før? Laget til meg og Stefan hadde denne statistikken: Seire: 5 Uavgjort: 5 Tap: 31 Målforskjell: 43-161 ..Og mtp tryouts så tar vi hvem som helst. xD Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Dette skulle jeg nesten tvunget resten av eTV med på, vi er tross alt tittelforsvarere @Aidskake: Det var en ting jeg synes var dårlig forrige gang. Det var kun 4 kamper, mener jeg å huske og det ble ikke gjort klart skikkelig hvem som vant eller at det var finale. Jeg fant ut at det var finale 5 siste minuttene av finalen, det var en kjip nyhet for meg ^__^ Vi er nerder, men vi har et konkurranseinstinkt og Vet forresten ikke om jeg kommer. Endret 9. august 2007 av TSP Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg vet. Det var dårlig, men jeg får unnskylde meg med at jeg var drittlei alt jeg måtte ordne på forhånd for å få det til og ikke tenkte så mye over det. Skal prøve å gjøre det bedre til denne gangen, selvom vi sikkert ikke blir så mange nå. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen spørsmål til arrangøren(e): Hvor lang tid tar det fra Tigeren til Ekebergsletta? (Tenker på oppmøte for de som reiser direkte dit) Blir det noen som tar seg av verdisakene mens andre spiller? Hvordan skal oppdelingen til lag foregå? (Hvis det ikke er avgjort, kan jeg foreslå loddtrekning. Fair play.) Og leste tidligere at frøkenen over skulle ta med ball. Det bør taes med flere baller av opplagte grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg