theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Blir med denne gangen også, jeg. 9214683[/snapback] Jaaa. Sett meg som nøler..9215353[/snapback] Du kommer! Og ta med deg frua. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) All ære til deg Aidskake! Fikk ikke vært med forrige gang fordi datoen kom så ubeleilig, men denne gangen satser jeg for fullt. Akkurat nå virker 1. september som en ypperlig dag. Vi får bare håpe været også blir like ypperlig. Wow, må starte litt med før-trening gitt. Merker at sommeren og ferien har satt sitt spor Uansett, sign me up! Forslag til dere på Østfold-området: Hva med litt trening før selve dagen? Eller blir det regnet som juks? EDIT: kom på et spørsmål. Hvordan fungerte siste oppmøte ved Tigeren? Problemer med å gjenkjenne hverandre? Endret 6. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg får stå på nøler-lista en stund. Har ikke fått hørt med pappa og sånt ennå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Er ikke så kjent i Oslo... Hvordan kommer vi oss fra tigern til ekebergsletta? edit: Hadde vært fint om du satt alder i parentes bak navnene, så det er litt lettere å se hva slags aldersgrupper som kommmer ps. jeg er 15 Endret 6. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det var et godt spørsmål Metalheart. Vi som har bil kan vel kjøre rett opp dit, muligens plukke opp noen andre på veien? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sett meg som nøler..9215353[/snapback] Du kommer! Og ta med deg frua. 9216631[/snapback] Jeg har skole annenhver lørdag frem til kl 12, og jeg vet ikke om det er den helgen! Det får jeg vite først 1 uke før! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skulle gjerne ha vært med, men by then har jeg flytta til USA. Ha det kews! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) All ære til deg Aidskake! EDIT: kom på et spørsmål. Hvordan fungerte siste oppmøte ved Tigeren? Problemer med å gjenkjenne hverandre? 9217095[/snapback] Takk ^^ Det gikk strålende det. Vi som skulle møte resten satt mer eller mindre oppå tigeren, så det er lett å vite hvem som er der for å møte dere. Noen av oss hadde på oss overtrekksvester og. Er ikke så kjent i Oslo... Hvordan kommer vi oss fra tigern til ekebergsletta? edit: Hadde vært fint om du satt alder i parentes bak navnene, så det er litt lettere å se hva slags aldersgrupper som kommmer ps. jeg er 15 9217255[/snapback] Buss. Men møter ved Tigeren, så kan vi dra samlet opp. De som drar direkte til sletta, trenger bare å si i fra, så vi ikke sitter og venter på noen som allerede er der. Når det gjelder alder kan jeg godt slenge på det denne gangen også. De som allerede er påmeldt kan sende meg en PM med hvor gamle de er hvis jeg ikke allerede har skrevet det på. Jeg har skole annenhver lørdag frem til kl 12, og jeg vet ikke om det er den helgen! Det får jeg vite først 1 uke før!9217361[/snapback] Lame. Endret 6. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har skole annenhver lørdag frem til kl 12, og jeg vet ikke om det er den helgen! Det får jeg vite først 1 uke før!9217361[/snapback] Lame. 9217861[/snapback] Haha. Får bare satse på at det ikke er den helgen. Hvis ikke komme jeg senere eller noe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hmm. Må nok tenke over det. Sett meg som nøler plx Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Om jeg ikke skal no er jeg nok med. Lenge siden jeg har spilt fotball nå ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Om jeg ikke skal no er jeg nok med. Lenge siden jeg har spilt fotball nå ja.9218387[/snapback] Flink Glenn. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvor mange er det som har meldt seg på? Er det bare 10 som har meldt seg på? Skal ikke se bort ifra at jeg blir med innover =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det blir nok flere skal du se. Når folk finner tråden Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det blir nok flere skal du se. Når folk finner tråden 9218475[/snapback] satser på det da=) Men åssen er det med skyss opp til løkka? Er det mulig å ta buss inn til "møtestedet" å sitte på med folk oppover? Siden jeg ikke har lappen. Men en ting jeg har, er fotballsko =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vi møtes ved tigeren utenfor Oslo S og så tar vi t-bane/trikk/buss/whatever opp. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Kan man møte på sletta ? Får meg blir det vel omvei om jeg kjører forbi Ekebergsletta, også må jeg videre inn til byen, også tilbake.. Endret 6. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vi møtes ved tigeren utenfor Oslo S og så tar vi t-bane/trikk/buss/whatever opp. 9218530[/snapback] Jeg har ik peilig på hvor denna tigeren er =P Er fra Hønefoss xD Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vi møtes ved tigeren utenfor Oslo S og så tar vi t-bane/trikk/buss/whatever opp. 9218530[/snapback] Jeg har ik peilig på hvor denna tigeren er =P Er fra Hønefoss xD 9218599[/snapback] Den er rett utenfor Oslo S... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Kan man møte på sletta ? Får meg blir det vel omvei om jeg kjører forbi Ekebergsletta, også må jeg videre inn til byen, også tilbake.. 9218549[/snapback] Selvsagt kan man det. Lettere det når man bor i nærheten. Bare husk å si fra til Aidskake via PM. Jeg vurderer å kjøre selv. Tipper det blir enklest for meg. Endret 6. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg