lceman™ Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Snart på tide å sette seg på bussen nedover? Meh, avventer til litt i siste liten som vanlig tenker jeg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da er jeg på vei. Sitter på toget atm Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Luuurer på om jeg skal komme ned.. men jeg orker ikke dra til tigeren, så jeg må evt. sykle rundt på ekeberg for å finne dere:( Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du lever iallefall opp til navnet ditt Latskap hehe Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja... prøver å skjule det men.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg er på tigeren nå , har på meg koss headset Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror jeg kommer ned.. men si ifra hvor dere drar a mastergamer, du har tydeligvis laptop Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Latskap, da er du dårlig til å skjule at du er lat. Spesielt ut ifra nicket ditt Jaja, dere får ha lykke til i dag. Håper været blir bra for dere. Håper forsovet det blir det her på Lillehammer og for ellers får jeg ikke kjørt fly =/ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror jeg kommer ned.. men si ifra hvor dere drar a mastergamer, du har tydeligvis laptop 9403153[/snapback] Jeg har ikke med meg laptop, bruker mobil . Men jeg tror vi skal ta buss til ekeberg. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Si ifra da, jeg kommer ruslende ned hvis du sier hvor dere er. Jeg er en liten blond gutt. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ta buss 74 fra utenfor hotel opera, den stopper på ekebergsletta Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Sistgang tok vi busssseh til Ekeberg Camping, og gikk til første og beste bane vi fant. Hvis oppmøtet blir ca. som sist, er det bare så se etter en daff gjeng som sitter på gresset og røyker mens noen spiller fotball Jeg stikker i dusjen nå, også tar jeg trikken nedover mot Tigern, selv om det egentlig er omvei... Men det er så mye hyggeligere å møte alle ved tigeren, også ta bussen opp sammen Vurderer å ta med mag Mactoppen også, men jeg ender sikkert opp med å bare ta med kamera-- Endret 1. september 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Foresten, kan du, mastergamer, si ifra når dere er på sletta/hvor? Bountyhunter Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har laget Aftermath-tråden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg