Laserbeam Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sorry, jeg kan ikke komme alikevel, jeg skal hente printeren min. 9399239[/snapback] Kan du ikke hente printeren en annen dag? Eller er du helt desperat? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Merkelige grunner folk har til å ikke komme, altså. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Haha, onkelen min skal kjøre, så det må nesten bli morgen :/ Har ventet en uke på printeren allerede Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bare sier fra at hvis jeg kommer så møter jeg direkte.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis man ikke vil komme så kan man si det, ingen vits i å dikte opp småsløve unnskyldninger. Bare å skrive "jeg skremmes av menneskelig kontakt", så forstår vi Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis man ikke vil komme så kan man si det, ingen vits i å dikte opp småsløve unnskyldninger. Bare å skrive "jeg skremmes av menneskelig kontakt", så forstår vi 9399659[/snapback] Jeg har vært på alle andre store treff før dette da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det forklarer hvorfor du er redd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg tør ikke komme. Dere er kjempeskumle. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dere er kjempeskumle. Takk, vi prøver hardt Men fra spøk til Mikkel, jeg kommer ganske sikkert ikke i morgen, ikke penger, latskap, mye annet å kaste bort fritiden min og/eller det er ikke så mange som jeg kjenner som kommer Ha det hyggelig i morgen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) jeg kommer kanskje og hilser på dere ved tigeren, så stikker jeg Endret 31. august 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jeg kommer kanskje og hilser på dere ved tigeren, så stikker jeg 9400229[/snapback] Hvorfor ikke bli med på alt? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) ... det er ikke så mange som jeg kjenner som kommer ... Hva med oss andre som skal gjøre noe sånt for første gang da? Jeg kjenner heller ingen personlig i dette forumet. Det er faktisk litt spennende dette da. Bare møte opp til avtalt sted med mange ukjente folk og løpe i det. Syns du skal kaste vekk latskapen, ordne noe klær og kaste deg ut i det. Mere sosialt kan det ikke bli. Dette blir min siste post i denne tråden i kveld, så da sier jeg bare: Sees imorgen alle sammen! For de som ikke vet det: Kjører direkte til sletta, så hvis dere ser en enslig kar leke med ballen, er det nok meg. Bare å ta kontakt (er ikke så skummel altså) Endret 31. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nei, nei, nei! Tror du kan stryke meg fra nølerlista. Nå fant jeg akkurat ut at jeg skal ut å kjøre fly/heli med flyklubben..vil heller det siden jeg trenger å få litt tips og sånn så Men arranger dette neste år og Ida, da lover jeg (håper jeg kan holde det og) at jeg blir med, greit? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hva er snittalderen på oppmøte sånn ca? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Anders-Moen: Neste år? Vi må da for faen arrangere HW-snøballkrig også! Og tar ikke med gitaren, btw, er meldt regn og sånn, det er ikke bra for den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hva er snittalderen på oppmøte sånn ca? 9401481[/snapback] de fleste er vel cirka 16-18.. var det på det forrige fotball-treffet og på de andre møtene ifjor høst/vinter. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 *snip*Hehe, ja kanskje det ;p Chokke: Du kan jo se i lista som er i førsteposten kanskje? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 dette værkartet skal være ganske nøyaktig for morgendagen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Her i Vikersund, rett sør for sinsenkrysset, (og noen kilometer lengre vest) er det strålende sol, skyfri himmel og kaldt Ellers ser det ut til å bli en strålende dag. Takk Regner nesten med at været blir ganske likt det her i Vikersund. Anyways, jeg gleder meg no sjukt nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg