Gå til innhold

mp3, god skjerm, videoavsp.

Anbefalte innlegg

Jeg skal på busstur til helga og tenkte det kunne være greit å skaffe meg en videoavspiller, men så kom jeg til å tenke på at jeg kunne kjøpe en mobil med god skjerm så jeg kan spille av filmer på den istedet.

Min gamle mobil er SE w600. Alltid hatt SE, men har ikke dårlige forhold til andre merker, så alle forslag tas godt imot.

mp3-spiller, stor og god skjerm og et kamera(som forøvrig ikke behøver ta de aller beste bildene) er det viktigste i tillegg

til at jeg vil ha mulighet for å lagre filmer og musikk, da gjerne på minnekort.

Kan nevne at edge eller 3g, brukervennlighet og design er punkter jeg legger vekt på i neste steg, men ikke er avhengige av.

Kan også legge til at om det kommer et par nye telefoner rett før jul og at disse er så altfor mye bedre enn den jeg evt kan skaffe meg i dag, så har ikke det noe å si, jeg skal ha en så snart som mulig.. Om det kommer en ny neste uke, så kan jeg vente, men ikke senere. :)

Edit: Har kommet fram til disse telefonene:

Samsung SGH-U700

HTC Touch

Sony Ericsson K810i

Håper dere kan hjelpe meg å velge mellom de.

Edit2: "The video player doesn't play QVGA video, displaying "unsupported resolution". This is stupid, as most videos for phones are encoded in this resolution as most modern mid- and high-level phones use QVGA displays, just like the U700."

Så tenker jeg dropper U700..

Endret av LaE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med pris?hvor langt går du?

Jeg anbefaler deg denna mp3/4 spilleren. Har den selv. Veldig fin og klar skjerm.

http://www.amobil.no/tester/mp3-spillere/meizu_m6/39276

Jeg kjøpte den mp3 spilleren på Japan foto for 1299 for 4gb, men finnes også i 8gb. som koster rundt 1500kr tror jeg.

Ville heller kjøpt en slik mp3 spiller fordi du finner neppe en mobil med så stor og klar skjerm, og med så mye minne.

Endret av mesha
Lenke til kommentar
Har sett litt rundt..

Er SE w880 en god telefon til mitt bruk?

Ellers ser w660 ut som et alternativ...

Har ikke peiling på mobiler, så forklar gjerne hvorfor:)

9213065[/snapback]

Vil jo ikke si at de to nevnte telefonene har så store skjermer at det gjør noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...