L4r5 Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 You failed. Now do a barrel roll! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vil ikke. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 det er kansje best om du rett og slett baresender den til meg, så kan jeg teste om jeg kan bruke de i en butikk så du er sikker på at de ikke er falske! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 det er kansje best om du rett og slett baresender den til meg,så kan jeg teste om jeg kan bruke de i en butikk så du er sikker på at de ikke er falske! 9235888[/snapback] LOOOOOOOOOOOOOOL! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hvis politiet ikke finner eieren, blir pengene "inndratt til fordel for statskassen". Da kommer de jo alle i Norge til gode. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hahah, ja sikkert Endret 8. august 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hvis politiet ikke finner eieren, blir pengene "inndratt til fordel for statskassen". Da kommer de jo alle i Norge til gode. 9235939[/snapback] Hvilken farge har gresset i din verden? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Tydeligvis ikke den vi har... Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hvis politiet ikke finner eieren, blir pengene "inndratt til fordel for statskassen". Da kommer de jo alle i Norge til gode. 9235939[/snapback] Ja, da kunne Norge blant annet ha kjøpt CO2-kvoter og sluppet ut 59581.8844 kilo CO2 ekstra i desember 2008! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nåja, gresset er vel grønt for alle, etter det jeg vet. Ville bare nevne frasen som gir staten rett til å forsyne seg med pengene. Og da går jo pengene inn i statskassen. Det hvordan pengene i statskassen disponeres, blir jo en annen sak. Tviler vel egentlig på at slike midler som det her brukes/misbrukes noe annerledes enn andre skatter og avgifter. Endret 8. august 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
EWR Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Nå som du har sagt det, bruk pengene fort som juling, kjøp deg en ps3 viss du ikke har fra før, bare bruk dem! Finneren er vinneren, er bare idiotiskt å gå med 9k. i lommeboka uansett. Hvis jeg hadde funnet det hadde jeg ikke sakt det til noen da Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Det store spørsmålet er: Hva har du brukt eller skal du bruke pengene på? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hadde jeg funnet 9k hadde jeg tatt alt selv, end of story Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hva hjelper det å levere den inn til politiet når det ikke er ID i den? Hadde det vært ID hadde jeg levert den til eieren med alle penga. Om du leverer den til politiet uten ID så går penga bare rett i lønna til en eller annen politiker uansett.. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Hva hjelper det å levere den inn til politiet når det ikke er ID i den? Hadde det vært ID hadde jeg levert den til eieren med alle penga. Om du leverer den til politiet uten ID så går penga bare rett i lønna til en eller annen politiker uansett.. 9237589[/snapback] ja! faen mann du må ikke gi dem til purken de finner ikke eieren uansett når det ikke er id dær! bruk pengene selv!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Finnern er vinnern ja. Hvis det ikke er id-kort i lommeboka er det bare å ta den. For da kan ikke den som har mista den bevise at han/hun eier den uansett. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Er langt ifra umulig å finne 9k i ei lommebok. Var jo ei gammal dame som handla i butikken, hadde 13-16k i konvolutten ho betalte med. Stor feit bunke med 1000-lapper Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Avslørte ikke trådstarteren at han har faket alt? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Avslørte ikke trådstarteren at han har faket alt? 9240426[/snapback] Nei, det var nok bare noe du drømte Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) *Lære meg å lese ALLE inleggene før jeg skriver* Endret 9. august 2007 av V-by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg