Pjakk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Litt sjokkerende at så mange her ville faktisk gjort seg til kriminelle og tyver når de vet de ikke blir tatt for det. Nei levere lommeboken til politiet er det beste å gjøre, istedefor å se på det som å tjene 9000kr kan du se for deg personen som taper 9000kr.. Ville ikke hatt noe god samvitighet hvis jeg skulle handlet bort de pengene.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette er dårlig gjort. Jeg har ikke noe bevis, men det er faktisk mine penger. Og jeg synes at de burde bli levert tilbake til rette eier, det var tross alt resten av lønna mi for måneden! Og nå må jeg leve på nudler. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde helt klart tatt pengene, og hadde ikke fått dårlig samvittighet av den grunn. Det betyr ikke at jeg er en tyv av den grunn. _Scotty_: Prøver du faktisk å vise hvor latterlig det er å lete etter rette eier (så sant det ikke var ID i lommeboka)? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 _Scotty_: Prøver du faktisk å vise hvor latterlig det er å lete etter rette eier (så sant det ikke var ID i lommeboka)? 9217386[/snapback] Niks, prøver å si at dette er mine penger og jeg vil ha dem. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Okey, lykke til Bra du gjør det klinkende klart for alle, at å lete etter rette eier er 99,9% håpløst! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde såååå tatt de penga. Hadde ikke kjent det på samvitigheten engang. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Faen. Der jeg glemte lommeboka mi >.< Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 _Scotty_: Prøver du faktisk å vise hvor latterlig det er å lete etter rette eier (så sant det ikke var ID i lommeboka)? 9217386[/snapback] Niks, prøver å si at dette er mine penger og jeg vil ha dem. 9217407[/snapback] M-m-my ass. Virker som et dårlig forsøk i å tjene seg 9000 kroner. Hvorfor hadde du 9000 i lommeboken i det hele tatt? At du glemte den er bare din feil da, ikke personangrep dette, måtte bare si ifra. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 _Scotty_: Prøver du faktisk å vise hvor latterlig det er å lete etter rette eier (så sant det ikke var ID i lommeboka)? 9217386[/snapback] Niks, prøver å si at dette er mine penger og jeg vil ha dem. 9217407[/snapback] M-m-my ass. Virker som et dårlig forsøk i å tjene seg 9000 kroner. Hvorfor hadde du 9000 i lommeboken i det hele tatt? At du glemte den er bare din feil da, ikke personangrep dette, måtte bare si ifra. 9234766[/snapback] En kommer ingensteder ved å ikke prøve? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Folk som går med 9000 kroner i lommeboka er enten (1) skurker eller (2) vanlige folk som fortjener en lærepenge om at sånt ikke er lurt. Likevel bør du i hvert fall nå levere den til politiet. Ved å fortelle om saken her på forumet har du gjort en god del folk oppmerksom på at noen har funnet en lommebok med 9 laken i, og at noen av disse vet hvem som har mistet den er ikke usannsynlig. Får vedkommende snusen i denne tråden, er det gjort. Det er ikke noe problem for politiet å finne ut hvem mannen bak brukeren er, og plutselig er du en tyv i stedet for en heldiggris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Folk som går med 9000 kroner i lommeboka er enten (1) skurker eller (2) vanlige folk som fortjener en lærepenge om at sånt ikke er lurt. Likevel bør du i hvert fall nå levere den til politiet. Ved å fortelle om saken her på forumet har du gjort en god del folk oppmerksom på at noen har funnet en lommebok med 9 laken i, og at noen av disse vet hvem som har mistet den er ikke usannsynlig. Får vedkommende snusen i denne tråden, er det gjort. Det er ikke noe problem for politiet å finne ut hvem mannen bak brukeren er, og plutselig er du en tyv i stedet for en heldiggris. 9234842[/snapback] Eller (3): Noen som har tatt ut penger for å kjøpe noe kontant. F.eks. en moped eller lignende Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Vet dere hva.. jeg fant ut at det bare var en drøm.. den virka så ekte så jeg trodde det var ekte og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vet dere hva.. jeg fant ut at det bare var en drøm.. den virka så ekte så jeg trodde det var ekte og 9234943[/snapback] Kjipern Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Vet dere hva.. jeg fant ut at det bare var en drøm.. den virka så ekte så jeg trodde det var ekte og 9234943[/snapback] Ja særlig. Nå har du gått rundt å brifa med det, du kan ikke si noe sånt. Nå synes jeg du skal ta å finne 9k også gi det til HW. Endret 8. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vet dere hva.. jeg fant ut at det bare var en drøm.. den virka så ekte så jeg trodde det var ekte og 9234943[/snapback] Du har sittet å drevet gjøn med oss? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vet dere hva.. jeg fant ut at det bare var en drøm.. den virka så ekte så jeg trodde det var ekte og 9234943[/snapback] haha dagens Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så synd at 1. April var 1 måned og 7 dager siden da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så synd at 1. April var 1 måned og 7 dager siden da. 9235767[/snapback] Det var det vel ikke Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg merker at kalender-sansene svikter her... Mente 4 måneder. Endret 8. august 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg