Epixx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde uten tvil tatt alle pengene og kasta fra meg lommeboka..men det er slik jeg er. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er jeg som mistet pengene. Det hadde vært fint om jeg kunne få dem tilbake, takk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg også. Det var 9000 i tusen eller femhundre lapper. Husker ikke helt og en 100 lapp og en 50 lapp. Pengboka var brun eller sort.. husker ikke helt ettersom den var så skitten. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fælt så moralistisk folk er her da! Sikkert dop penger alikavel,kem ellers går med 9000 i lommeboken da? Uten ID eller noe annet,selvgfølgelig penger i finners lomme! husker sist jeg mistet lommeboken,den var det 30-40 kr i og den ble levert tilbake av en sjarmerende ung dame med alle de 30-40 kr i ! Da ble jeg glad! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mine penger er ikke dop penger. Jeg skulle kjøpe ny data helt til jeg klarte å miste lommeboken! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) For å si det sånn... Var det ID i den? Kan du fortelle tidspunkt og hvorden ble mistet? Hvorfor tar du ikke bedre vare på en lommebok med "usle" 9000 kr i? Koffor bruker du ikke kort i disse kort og data-dagene? Endret 5. august 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Greier du å leve med dette på samvittigheten, trådstarter? Jeg hadde greit det HELT fint. Just so u know Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tenkte meg nok ikke helt om før jeg skrev det. Jeg hadde tatt den hvis jeg hadde fått vite at den ikke var meldt savnet eller at den ikke hadde en eier som higet etter den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Å miste 9000 svir. Jeg ville ha levert den til politiet, men det er da meg. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Skal ringe og høre, kanskje anmelde trådstarter. Bare ringe en politijurist å høre. Endret 5. august 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, lek moralpoliti. Det er det som er kult for tiden. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, lek moralpoliti. Det er det som er kult for tiden. 9216083[/snapback] Veldig kult hvis det faktisk er grunnlag for en anmeldelse. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det som hadde vært skøy er å forfalske penger for så å "miste" dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vet hva JEG hadde gjort i hvertfall. Jeg hadde tatt pengene og levert den tomme lommeboka (med eller uten ID) til politiet og sagt at den var uten penger når jeg fant den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan vi få opp en vote med alternativer til hva folk hadde gjort? 1. Tatt pengene. 2. Tatt pengene og levert lommeboken til politiet. 3. Levert den til Politiet. 3. Levert den direkte til eier (hvis det var ID i den) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) gå på gaten og del ut 10 hundrelapper til 10 fremmede dette skulle fikse samvittigheten... du bør kasje gi dem en grunn til å få pengene, ikke bare gi dem da kan folk bli mistenksom... eksempel: deg: hei hva heter du? fremmed: øøø... (fremmed sier navnet sitt:per) deg: her,per, (gir hundrelappen) kjøp deg noe fint (gir et venlig smil og går muntert videre) så tar du resten av pengen og kjøper deg noe fint. heh... det ville jeg gjort... eller er det bare sykt? edit: leifer Endret 6. august 2007 av 2badle Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ååå hater folk som juger! ikke en kjeft av dere ville latt være å tatt de pengene i deres egen lomme! 9000 kroner er en fristelse for stor! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ååå hater folk som juger! ikke en kjeft av dere ville latt være å tatt de pengene i deres egen lomme! 9000 kroner er en fristelse for stor! 9216182[/snapback] Og med det takker vi for i kveld. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ååå hater folk som juger! ikke en kjeft av dere ville latt være å tatt de pengene i deres egen lomme! 9000 kroner er en fristelse for stor! 9216182[/snapback] Eh... Hallo? Det innlegget var lite gjennomtenkt, tydeligvis. Du kan ikkje generalisere folk på den måten. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ta penga, lever pengboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg