Gå til innhold

maskin til crysis, cod 4, assasins creed!

Anbefalte innlegg

er d lurt av meg å vente med å kjøpre meg en data til rundt juletider da... eller er d like greit å kjøpe en ganske bra en nå... for en maskin til rundt 10 skal ikke ha noen problemer med å dra de nye dx 10 spillene skal de...

en jeg kjenner annbefaler meg å kjøpe et jævlig bra oppsett nå, bortsett fra skjermkortet.. og heller kjøpe et av de nye kortene som kommer mot slutt1 av året.......

Noen tanker om dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

like greit å kjøpe nå ellers blir du ventende sånn forgjeves fordi det kommer noe nytt hele tiden. dessutten har intel prisene falt nå.

Dette foreselår jeg du kjøper

q6600 cpu

8800gtx skjerkort

2gb ram

Med dette oppsette kan du kjøre crysis på ultra grafikk

Lenke til kommentar
like greit å kjøpe nå ellers blir du ventende sånn forgjeves fordi det kommer noe nytt hele tiden. dessutten har intel prisene falt nå.

Dette foreselår jeg du kjøper

q6600 cpu

8800gtx skjerkort

2gb ram

Med dette oppsette kan du kjøre crysis på ultra grafikk

9211614[/snapback]

i 800x600 :roll:

neida :p men tror du trenger mer enn det for å dra crysis på ultra i 1600x1200/1680x1050 og oppover.

Lenke til kommentar

Jeg ville lagt pengene til side og ventet til de aktuelle spillene har kommet ut. Hvis du klarer dette vil du ved kjøp har mer informasjon tilgjengelig slik at du er sikker på at du får en maskin som gir tilfredsstillende ytelse i de spillene du har sett deg ut. Hvor mange kjøpte ikke ny maskin i påvente av Half-Life 2, f. eks? ;) Og du blir så klart ikke ventende forgjeves; du kjøper når spillene du venter på har kommet ut.

Lenke til kommentar

Du kan vente i all evighet for å finne den ultimate gamer-riggen. Eller du kan sette sammen noe nå. Jeg gjorde det siste, og kan ikke vente til jeg kan spille Crysis o.l.

Dessuten har jeg hørt at minneprisene skal stige snart. Ikke så lenge igjen til du kan få 4GB minne til under 2 laken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vil anbefale at du anskaffer en Core 2 Quad, 4 GB RAM (minimum PC6400) og GeForce 8800 GTS eller bedre. Win Vista alene vil gjerne ha 1 GB RAM++ for seg selv og spill blir bare mer og mer minnehungrie. Du har ingenting å tape på å investere i 4 GB med dagens priser.

Flere og flere spill vil også kunne nyttiggjøre seg av mer RAM på skjermkortet. Selv har jeg 8800 GTS med 320 MB og kjører alt smertefritt med både AA og AF, men større og mer detaljerte teksturer kan nyte godt av 640 MB og mer.

Lenke til kommentar
Cervat Yerli specified in a GamesRadar preview that Crysis will run on Ultra High settings with the following hardware:

CPU: E6600 Core 2 Duo

Graphics: Nvidia 8800GTS (Presumably 320 for lower resolutions and 640 for higher)

RAM: 2GB

To check out the rest of the specs, as well as predicted minimum and recommended requirements check this out:

http://www. crysissector.com/info/systemrequirements.php

Mindre krevende enn trodd.

Link: EA forums

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...