Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Litt merkelig det her:

 

Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

 

This key unlocks the Killer Rhino in the European version of the game. The Killer Rhino is a strong and agile mount that you can ride from level 40 and onwards. Prior to reaching level 40, your characters can claim a special belt that will allow you to carry more items. While you are logged in to the game, use the /claim command to receive your preordered items.

 

---

 

Det som er merkelig er at eg bestilte mammut.. Hmm..

 

 

Edit; Ser visst ut til at elkjøp har endra frå Mammut til Rhino.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en konto på denne sida regga tidligere da jeg testa anarchy online, men jeg får ikke valgt den kontoen til AoC. vil det si at jeg må lage en ny konto for AoC?

 

det er jo kjipt. jeg har hatt nicket mitt i over 10 år nå, og ønsker stort sett bare å bruke det.

 

uansett så tviler jeg på at jeg gidder å downe det bare for 3 dager som jeg må jobbe alikevel. dvs minimalt med spilletid i forhold til at styret rundt det å laste ned 15gb på en 1000/200 linje. spesielt når jeg også må betale for det.

 

da kan jeg like greit vente. det var jo mest pga alt stæsjet du får ved preorder som gjorde at jeg valgte det, ikke 3 dagers forsprang.

Lenke til kommentar
jeg har en konto på denne sida regga tidligere da jeg testa anarchy online, men jeg får ikke valgt den kontoen til AoC. vil det si at jeg må lage en ny konto for AoC?

 

det er jo kjipt. jeg har hatt nicket mitt i over 10 år nå, og ønsker stort sett bare å bruke det.

 

uansett så tviler jeg på at jeg gidder å downe det bare for 3 dager som jeg må jobbe alikevel. dvs minimalt med spilletid i forhold til at styret rundt det å laste ned 15gb på en 1000/200 linje. spesielt når jeg også må betale for det.

 

da kan jeg like greit vente. det var jo mest pga alt stæsjet du får ved preorder som gjorde at jeg valgte det, ikke 3 dagers forsprang.

 

Samme problemet her (=.

Brukte AllFather som nick som AO, men måtte regge "nytt nick" når jeg regga aoc på siden da det var "opptatt", noe som er bull, da den eneste som har det i AoC var meg under betaen.

Men jaja (=

Lenke til kommentar

En "uoffisiell-offisiell" post på det tyske forumet sier at det ser ut som at du må lage en ny konto. Veldig rart at funcom har gjordt på denne måten, men utifra hva jeg kan se fra siden ser det nesten ut som en slags bug.

 

Dere kan eventuelt vente til litt nærmere release så kanskje vi får mer info.

 

Personlig laget jeg en ny konto.

Lenke til kommentar

De som bestillte fra Elkjøp, når fikk dere koden? Bestillte en ny til en kompis derifra i går, men har ikke fått noen kode enda. Trodde Elkjøp hadde sendt de ut allerede. Kan jo godt hende at jeg må vente litt, men lurte på hvilke erfaringer dere andre har.

Lenke til kommentar

Quote fra AgeofConan.com

"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT). This date used to be the 20th for the EU servers, thus European players are now getting 6 days of early access until the regular launch on May 23rd!"

 

HURRA! 6 dager før ^^ Litt av nasjonaldag feiring på meg ja!

Lenke til kommentar
jeg kjøpte pre-order greia i dag, og da står det på kortet:

"(...)Early access sale and download starts on the 16th of May"

vil det si at jeg må vente til 16 mai før jeg kan laste ned spill fila? :/

og i så fall hvor?

 

lag en konto her: [url[https://register.ageofconan.com/[/url]

 

Så legger Funcom ut linken du kan starte downloaden med i løpet av dagen / morgendagen. Du kan begynne å laste ned så snart de har fått ut linken :)

 

Husk å kjøpe "early access", som du finnes på samme link som over :)

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...