Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Jeg bestilte standard vesjonen fra Platekompaniet, men jeg bestilte som "gjest" og ikke registert bruker. Hvordan kan jeg få avbestilt? Har funnet ut at jeg vil ha CE isteden.

Er nok bare å sende mail til dei.

Må det selv om du er registrert også.

Lenke til kommentar
dersom du sjekker på gamezone.no så ser du forskjellene der.

 

Ser ikke ut som det er noen forskjell på gamezone:

 

Age of Conan Collector's Edition (War Mammoth) (PC) kr. 469,00

... mer informasjon

Utsolgt

 

 

Age Of Conan: Hyborian Adventures (War Mammoth) (PC) kr. 349,00

Kjøp

Lenke til kommentar

Exclusive in-game item

The Ring of Acheronia

A rare and magical artifactfrom the acheronian age, this ring is known as "the power of the few" and offers the holder an extra 2% xp 3% stamina.

 

Bonus in-game item

The Drinking Cape

By Crom! Collectors of this edition should never go dry. The Drinking Cape grants players free drinks for life in any tavern entered.

 

Art of Hyboria Book

A 128-page hardbound collector's art book.

 

Leatherette Map of Hyboria

A richly-tooled 30 x 55 centimeter faux leather map of Hyboria.

 

Collectors Edition Bonus Content DVD

Bonus disc featuring trailers, interviews with game developers, behind-the-scenes content, developer diaries, and rich artwoork.

 

Official Collectors Edition Soundtrack

The official soundtrack CD is included for your listening pleasure.

 

Age of Conan Game

This huge game is delivered on 2 DVD's along with 5 guest passes, so you can invite friends to play together with you, at no cost, for a limited time period

 

Dette då er CE pakken.

Lenke til kommentar
Ja, vet at det er ekstra dill dall med collectors edition, men det jeg lurer på om man får de andre fordelene ved å forhåndsbestille ikke-ce, altså vanlig utgave av aoe, sånn som f.eks. mammut og det å kunne spille et par dager før de andre?

ja, om du bestiller vanlig får du mount +++, om det står oppført på siden at dem gir bonusen selvfølgelig. De aller fleste stedene gir det. hvor har du bestilt?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
så vidt jeg har fått med meg så er det bare for å drekke, omtrent som når du tar en tur på puben en kveld.

 

Det vil si at det er en helt unødvendig item? Klarer meg fint uten. :)

Lenke til kommentar
Jeg bestile hos Elkjop.no nå, link her: Conan hos elkjøp 449,- er jo en god pris :) Pratet med kundesenteret også som sa at sålenge det var kjøpsknapp var det enheter tilgjenngelig for forhåndssalg, så fort dere! :)

 

Gleder meg stort til dette spillet, legge WOW på hylla :) PS. Dette er CE versjonen!

Må bare si at jeg ikke har hørt noe om at denne forhåndsbestillingen er med på det de andre som forhåndsbestiller får - bare så dere er klar over det. Jeg TROR ihvertfall ikke rhino og 3 dagers tidligere spilling er med.

 

MEN - er jo knall for de som ønsker CE-versjon, den er jo utsolgt overalt :).

Lenke til kommentar

Tenkte bare å si ifra at verken CDON eller Elkjøp er med i avtalen som inkluderer mount og 3-dagers forstart på AoC. Og på Elkjøp nå ser jeg også at releasen der er satt til 25. Mai. Kan være skrivefeil da, men kjipt om det ikke skulle være det til de som har forhåndsbestilt.

 

Også vil jeg også si, for de som eventuelt lurer så er det faktisk mulig å få 2 mounter og den bua på samme account.

 

Jeg la inn en post på "Ask the Developers" forum, hvor de svarte og sa at "Yes you could use both pre-order codes on a single account! Those pre-order codes will then also be available for all characters on that account".

 

Bare sånn for om noen skulle lure :) Fant heller ingen post om dette, så beklager om jeg har oversett det.

 

EDIT: Der forsvant 300,- til ut av min lommebok. Skal ha begge mountene.

Endret av Albatron
Lenke til kommentar

Hvis du titter innom den andre Preorder-tråden, kan du se at Bellicus sendte en mail til CDON angående dette og fikk følgende svar:

 

Vi har samma erbjudande/tilbyr som de andra och vi kommer att skicka ut koden för mounten "Killer Rhino" och för att kunna ladda ner spelet från funcoms hemsida i god tid innan den 17/05. du kommer att få denna kod på den e-postadress som du har registrerad hos oss.

 

Så jo, vi får mount og 3 dagers head-start vi og.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...