Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit, sorry. Hvitt flagg reist, driti ut av meg ja.

Trodde bare at vi fortsatt var i +1 sona siden London stiller jo klokka fram 1 time også. Om jeg ikke tar feil på det også?

Var der for 2 mnd siden, var såhvidt vi rakk flyet for vi glemte å stille klokka fram.

Men sorry igjen.

Til deg maxi, så må du vente til du får mail om godkjent kredittkort. Om du ikke har lagt til kredittkort så må du gå på Add payment option, deretter skrive inn nødvendig info og bare vente på mail.

 

EDIT: Om jeg tenker riktig nå så ligger da London i +1 sona da? GMT sonene flyttes fram 1 hakk lissom? Ikke svar, feil tråd å svare detta på så. Beklager igjen.

Endret av Albatron
Lenke til kommentar
<br>EDIT: Om jeg tenker riktig nå så ligger da London i +1 sona da? GMT sonene flyttes fram 1 hakk lissom? Ikke svar, feil tråd å svare detta på så. Beklager igjen.<br>

 

GMT står vel stille, slik at london blir gmt+1 nå.<br>Anyway: lurer på om noen har den fjerneste anelse om man kan registrere early-access-nøkkelen etter launch? Har kjøpt en ekstra som jeg tenkte jeg ikke skulle registrere for så å selge den etter en stund. Sikkert mange som plutselig finner ut at de vil ha en mammut eller rhino utpå sommeren, hehe

Endret av GW
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mulig når spiller kommer, og du lager konto, så kan du logge deg inn på kontosidene, og legge inn den Pre-Order keyen slik at du unlocker itemsene. Bare en tanke.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Om du har fått en early-access kode går du ---> hit

også registrerer du den. Det er ikke for seint så lenge du har koden

 

 

 

 

The Early Access product has been sold out.

 

We look forward to seeing you in Hyboria on May 23rd.

 

 

Vekti, siden jeg bestillte på fredag og fikk koden min først i dag...

Lenke til kommentar
Om du har fått en early-access kode går du ---> hit

også registrerer du den. Det er ikke for seint så lenge du har koden

 

 

 

 

The Early Access product has been sold out.

 

We look forward to seeing you in Hyboria on May 23rd.

 

 

Vekti, siden jeg bestillte på fredag og fikk koden min først i dag...

 

login på konto og velg Purchase Early Access så kan du fortsatt gjøre det.

 

dog jeg trodde at forhåndsspill fulgte med preorder, ikke at du måtte betlae 4.25 euro i tillegg?

Lenke til kommentar
Edit: er kanskje jeg som har drivi og blandet early access og pre-order key her...

 

jeg å.

 

login på konto og velg Purchase Early Access så kan du fortsatt gjøre det.

 

 

 

 

TAKK! Tror nesten jeg elsker deg :love:

 

hehe :D

Endret av FOOrK
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er jo ikke Funcom sin feil at butikker er så seine å sende ut kodene. Leste at noen butikker sendte ut kodene først i dag, altså 2 uker etter alle andre. Det er jo butikkens egen feil.

Lenke til kommentar

Elkjøp brukte jo litt mindre enn en dag på å sende ut, men Spaceworld skulle sende ut alle kodene slik at det kunne nedlastes til helgen. Det er utrolig synd for folk som kjøpte fra SW

 

Kan man enda fikse early access? Virker sånn på folk her, men jeg kan ikke finne den knappen når jeg logger på.

Endret av Molsterhead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...