Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mailen med koden og slikt nå, der sto det også jeg har muligheten til å spille 6 dager før release for en ca 40 kr. Hvordan funker dette? kan jeg laste ned spille å betale 40 kr å spille det nå med engang? og vil fremdeles ha karakteren til etter releasen?

 

Edit! trykte på den registrerings linken som var med mailen, kom til en side hvor jeg skulle lage ny bruker med den koden som var med.

Skreiv inn koden, så kom jeg til neste side hvor jeg må skrive inn brukernavn, navn, adress og slik. Men det var også slik jeg kunne velge om jeg ville ha en måned eller et halvt år og et helt års betaling! må jeg velge det allerede nå før jeg engang begynner å spille? og skal det ikke liksom være med en gratis måned på spillet?

Eller hvor andre plasser skal jeg registrere den koden henn?

 

http://register.ageofconan.com linken btw

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

Kjøpte på Elkjop.no for noen timer siden, men har enda ikke fått linken. Stod det kunne ta opp til to dager :/

Men det var jo noen som sa at det tok litt mindre enn en time da. Tror dere dette varierer på trafikken som Elkjøp har på folk som forhåndstbestiller det (altså om hvor lang tid dette vil ta)?

Lenke til kommentar

Ja, når du registerer legger du til kredittkort, venter 30 min eller no for at det skal godkjennes, så får du link på mail hvor du kan laste ned clienten. Serverene vil da ikke komme opp før klokka 6 på lørdag, men du kan laste ned nå. Så fort serverene er oppe blir du trukket 40kr fra din konto og du får 10dager spilletid i gjengjeld. Etter de 10 dagene er over kicker de 30gratis inn, og etter det må du velge hvor mange mnd du vil betale om gangen.

Og ja, din character og alt blir lagra så du får spilt på den samme etter den ordentlige release datoen. Du får ny cd key i spillpakka du får i posten av absolutt. Da går du på Upgrade Subscription med key, skriver inn den keyen du får da 23. Mai og dermed har du full account. Med da også mount og bag osv.

Endret av Albatron
Lenke til kommentar

Quote fra Conan sida

"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT)"

 

Og siden vi lever i GMT+1 Sonen så vil det si 6pm, altså 18:00...

Men selvfølgelig, vi må jo ha med utsettelser.

Lenke til kommentar

Pff, kopiert fra windows klokka mi, og ja, trenger ikke å bli mer enklere..

 

"(GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Oslo, Roma, Wien"

 

Når LONDON er GMT, og det er 1 times forskjell her og der så er vi GMT+1.

Rimelig eid om jeg får si det selv.

 

(sorry om jeg er litt frekk)

 

EDIT: Om ikke dere bor i et annet land enn Norge da, men her i landet er vi GMT+1

Endret av Albatron
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Pff, kopiert fra windows klokka mi, og ja, trenger ikke å bli mer enklere..

 

"(GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Oslo, Roma, Wien"

 

Når LONDON er GMT, og det er 1 times forskjell her og der så er vi GMT+1.

Rimelig eid om jeg får si det selv.

 

(sorry om jeg er litt frekk)

 

EDIT: Om ikke dere bor i et annet land enn Norge da, men her i landet er vi GMT+1

 

Du som er rimelig eid, som ikke vet at vi ligger i sommertid, og derfor GMT + 2. Slutt å kveruler, GMT + 2 er riktig. Er det mulig...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...