Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk å kjøpe "early access", som du finnes på samme link som over :)

Går jeg inn på kontoen hos Funcom, så kommer jeg hit, som ser ut at det er samleside for Anarchy Online, og ingenting om Age of Conan.

 

Er jeg i den gruppa som må lage ny konto?

Lenke til kommentar

Ja. De må registrere betalingen før du får mail om nedlasting.

Etter du har lagt til kredittkort som betaling, eller no annet, så tar det 1-2 arbeidsdager før de får pengene og du får link til nedlasting på mail. Du kan sjekke status på betalingen ved hjelp av View Account Information > View Payment History..

Så fort betalinga er blitt grønn og Approved så får du beskjed :)

Lenke til kommentar

Spaceworld og Komplett har også preorder. Jeg bestilte en av mine versjoneer fra spaceworld (Fra butikken, ikke nettbutikken) Da fikk jeg spillet 17ene. Jeg tror man får det ivertfall 20ene, om ikke før fra nettbutikken.. Du har ikke no lokal spaceworld butikk da?

På komplett så står det at man får preorder kode 13. Mai så idag da.

Men der var det 100kr dyrere ann andre steder. f eks AbsoluttSpill

Endret av Albatron
Lenke til kommentar

hmm er det ikke mulig på bestille fra spaceworld sine sider nå lengere? finner ingen forhåndsbestillings greier der, men iaf er det noen som har gjort det fra absolutt spill?

tenker kanskje jeg skal gjøre det men vil være sikker på at det funker? altså vil jeg få det den 17. med ekstra stæsjet som mount og bag?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra absoluttspill tidlig i Mars, da fikk jeg koden nå 2. Mai. Mange som har bestilt der i etterkant får koden sin iløpet av noen timer, eller dagen etter. Man får bag og mount ja, men som Funcom har uttalt seg, de får man ikke tilgang til før den 23. Mai, når ordentlig release skjer. Men du får det med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...