Gå til innhold

noen som har erfaringer fra telebutikken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kun handlet i butikken dems på trondheim torg og det gikk helt som det skulle. Vet ikke noe om hvordan det er med reklamasjon og service hos dem siden jeg valgte sony-ericsson :D (og ikke nokia :roll: )

Har ikke prøvd nettbutikken dems, men prisene på nettbutikken er vel littegrann lavere og så får man jo 10 dagers angrefrist om man haldler over nett. (noe man ikke har rett på ved kjøp i butikken)

Lenke til kommentar
Jeg har kun handlet i butikken dems på trondheim torg og det gikk helt som det skulle. Vet ikke noe om hvordan det er med reklamasjon og service hos dem siden jeg valgte sony-ericsson :D (og ikke nokia :roll: )  

Har ikke prøvd nettbutikken dems, men prisene på nettbutikken er vel littegrann lavere og så får man jo 10 dagers angrefrist om man haldler over nett. (noe man ikke har rett på ved kjøp i butikken)

De er vel bra lavere på nett. Skal ha en cannon i550 som koster 1257 på nett og 1990 i butikken så er store forsjeller. Men ser ut som om at de kun tar kort og jeg er meget skeptisk til forskuddsbetaling så blir nok en annen web shop på meg.

Lenke til kommentar

Du betaler riktignok med kort på Telebutikken, men dem trekker deg ikke før de sender varen (sa de til meg på telefon hvertfall...) Har ikke blitt svindlet enn, men det forundrer meg ikke om jeg blir det... i mellomtiden sitter jeg her med et netcom-simkort låst til en Nokia 3510i som jeg ikke har.... :grumpy:

Lenke til kommentar

prøvde å bestille en t720 hos dem når de først fikk dem inn.. tror jeg sendte inn bestillingen 10 ganger uten at klarte å motta den (mailet dem etterpå.. "øh, eh.. nei, vi har ikke mottatt noen bestilling fra deg. prøv igjen").

til slutt gikk jeg bare ned på den lokale telebutikken og betalte de ekstra hundrelappene det kostet der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du betaler riktignok med kort på Telebutikken, men dem trekker deg ikke før de sender varen

er det så mange andre måter å betale på over nett da?

Har forresten telebutikken.no butikker også? noen i Oslo f.eks?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...