sdf123 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ser at Ipoden er billigst fra dem, noen som har noe erfaringer med It24.no? Tenkte å bestille meg en sort 8gb nano. Men når jeg så navnet it24.no var MasterIT det første jeg tenkte det på.... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bruk søke-funksjonen og søk på "it24" Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ja, kikket litt der, men håpte kanskje det var flere som hadde erfaring. Mulig dem har blitt bedre til å ta i mot henvendelser? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er bare en hundrelapp opp til Komplett, så hvis ikke noen har veldig gode erfaringer fra it24.no ville jeg spandert på meg en ekstra hundrelapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Aldri hørt om firmaet. Gå for komplett.no så får du noe som kalles service med på kjøpet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 it24.no er gamle pcmax.no som gikk rett i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå